Панел за ремарке - продажба на стъклопластов калъп/матрица
Продавам калъп/матрица за изработка на аеродинамичен панел за ремаркета. Може да видите примери в Интернет. Това не е нещо непознато, дори е доста разпространено, особено във Великобритания. Панелите са адаптирани на така наречените "Box Van Trailers".
Панелът, който се отлива в тази матрица, може да се да се адаптира към определен тип ремаркета, с оглед размерите на панела - височина 1700мм, ширина 1390мм и изпъкване на обема напред 450мм. Подходящ е за минимален размер на ремарке - 1500мм височина и ширина 1300мм, след изрязване на част от периферията - отдолу и отстрани.
През 2014 година ми бе възложен за изработка панел, които да оптимизира въздушното съпротивление. Проблемите, които трябваше да се решат, бяха свързани със завишения разход на гориво и дискомфорт при шофиране. Беше изработена въпросният калъп/матрица (обявен за продажба), след което последва изработката на два броя панели, необходими за съответните ремаркета. Двата панела преминаха през дълъг период на експлоатация - в реални условия - по пътищата на Европа. В процеса на експлоатацията им, те дадоха икономия в разхода на гориво (дизел) от 1 до 1,5 литра на 100км. В случая бяха монтирани върху ремаркетата с брезентово покритие - отстрани, отгоре и в задната си част на ремаркетата. Човекът, за който бяха изработени е българин, който се занимаваше с транспорт - Италия-България-Италия. Ако прецените и искате мнение от него, ще дам координати за връзка, за да се уверите лично от ползите на продукта.
Като цяло панелът притежава добър ефект срещу въздушното съпротивление между превозното средство и ремаркето (автомобил, ван, джип, пикап или микробус + ремарке), В тази зона се формират завихряния, които панелът изтласква, "разделяйки" въздушната струя, което автоматично понижава съпротивлението. За хора управляващи превозни средства с ремаркета, знаят какво причинява въздушната струя и как тя влияе на скоростта и разходът на гориво. Би било добре ремаркето да е окомплектовано с горна и с две странични твърди страници, защото това оптимизира още понече ефекта от панела. Но всичко е лична преценка и потребности - дали ремаркето да е с изцяло твърд отсек или с брезентово покритие. Когато въздушната струя преминава върху твърда повърхност, не се задържа и не оказва натиск - предполагам сте забелязали брезентовите покрития как се деформират при високи скорости. Колкото до разхода на гориво - намаляването му ще се усети, засичайки предходен период, с този след монтажа на панела. Разбира се ползите идват с течение на времето и се забелязват при дълготрайни и интензивни пътувания - след време инвестицията от един такъв панел дава видим резултат.
Може да адаптирате цели ремаркета чрез изработка на лява, дясна и горна страница, с избор за задни врати, рампа или затварящо се пособие тип " щора", върху предварително изработена носеща конструкция (скелет). Удачно е да затворите целия цикъл при изработката на подобен тип ремаркета, все пак това е допълващо изделие към ремарке тип "куфар".
За хората, които знаят какво означават думите "калъп" и "матрица", нещата не би трябвало да звучат странно като цена. Имате ли калъпа - имате всичко! От него спокойно може да произведете няколко изделия, а върху тях да изработите още няколко калъпа. Ако прецените може да си доработите този калъп - това е лично ваше решение. Подходящо е за всеки, които мисли, че ще експлоатира съответното ремарке или ремаркета интензивно. Ако стои в гаража ремаркето, няма как да усетитети ефекта на този панел, логично е! За хора занимаващи се или обмислящи производство и услуги в тази ниша, също подходящо - производство, доработки и адаптация на ремаркета. Надявам се, че основната информация, която съм Ви предоставил, ще ви даде нужната представа, останалото можем да обсъдим в допълнителен разговор.
Преглеждания: 2 726
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.