EGR ЕМУЛАТОРИ ЗА OPEL И SAAB
Тип мпс
Автомобили и джипове
EGR ЕМУЛАТОР ЗА OPEL И SAABEGR емулатор (ЕГР симулатор) е електронно устройство, което замества електрическата част на дефектиралия ЕГР клапан. През клапана минават много изгорели газове, които влизат повторно в камерата като по пътя си оставят много сажди и мръсотии, които водят до проблеми, понякога сериозни (изкривяване на вихровите клапи). В случай на дефектен EGR клапан, автомобила влиза в авариен режим, двигателя губи мощност, повишава се разхода на гориво. Освен това при диагностика се записва грешка P0400 - Exhaust Gas recirculation valve.Емулатора е предназначен за дизелови автомобили Опел и Сааб с горивна система PSG16! При Опел можете да познаете системата PSG16 като погледнете горивната помпа и установите, че към нея са свързвани 2 съединителя, както и, че EGR клапана е с 4 извода.Внимание: В автомобилите Сааб това, че помпата има 2 съединителя и EGR клапана е с 4 извода, НЕ означава, че системата е PSG16! ЕГР емулатора НЕ може да се монтира на моделите Сааб преди 2002 година!EGR емулатора (EGR simulator) е изпълнен с SMD елементи и е защитен от влага (IP67).Конекторът на EGR клапана се изключва и към него се свързва ЕГР емулатора!След монтажа на емулатора, EGR клапана трябва да остане откачен от електрическата инсталация на автомобила! Освен това EGR клапанът трябва да се затвори механично, за да не влизат изгорели газове!EGR емулатора може да се монтира на следните модели Opel и Saab със следните двигатели и горивна система PSG16:-Opel между 2002 и 2005 година с двигатели 2.0 DTI (Y20DTH), 2.2 DTI (Y22DTH / Y22DTR) и 2.2 DTI (X22DTH) в следните модели:Astra GVectra CZafira ASignumFrontera BMeriva-Saab между 2002 и 2005 година с двигател 2.2 TiD (D223L) в следните модели:9-39-5Инструкция за монтаж на EGR емулатор за OPEL и SAAB със система PSG16EGR емулатора е предназначен само за дизелови автомобили Опел и Сааб с горивнасистема PSG16! Можете да познаете системата PSG16 като погледнете горивната помпаи установите, че към нея са свързвани 2 съединителя, както и, че EGR клапана е с 4пина. Съединителят на EGR клапана се изключва и към него се свързва ЕГР емулатора!EGR клапана трябва да остане откачен от електрическата инсталация на автомобила!Освен това EGR клапанът трябва да се затвори механично и да остане в товаположение!Кратка инструкция за монтаж:Важно: EGR емулатора трябва да се монтира в близост до дебитомера с цел кабелитеда са по-къси към него! Не е проблем, че кабелите към ЕГР клапана са дълги.1. Изключете съединителя на EGR клапана. EGR клапанът трябва да остане изключенот окабеляването на автомобила! Трябва да се убедите, че EGR клапана е в затвореноположение, за да се избегне изтичането на въздух от системата за всмукване!2. Свържете съединителя на EGR клапана към този на EGR емулатора;3. Отрежете кабелa, който отива към пин 5 на дебитомера (син/бял или сив/червенцвят);4. Свържете СИВИЯ кабел на EGR емулатора към 5-ти пин на дебитомера, а ЖЪЛТИЯкабел на EGR емулатора, към окабеляването на автомобила (в посока към електроннияблок на двигателя). Цветовете на кабелите може да са различни за Сааб!Вижте схемата на свързване отдолу:Със всеки емулатор има схема на свързване.ЗА ИНФОРМАЦИЯ СЕ ОБАДЕТЕ НА ОСТАВЕНИТЕ ТЕЛЕФОНИ.0889495099 , 0879385099В ГРАД СОФИЯ Е ВЪЗМОЖНО ЗАКУПУВАНЕ И ЗАПЛАЩАНЕ НА МЯСТО.Закупуването става на място или парите бъдат преведени предварително по банков път, Easy Pay , Paypal , Western Union или Revolut . Не работим с наложен платеж.
Преглеждания: 7 148
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.