Почистване на бензинови дюзи-част 1 → Обява 22279222

Почистване на бензинови дюзи-част 1
гр. Русе Наблюдавай

Публикувана/обновена на 30 септември в 11:51 ч.

Състояние
Ново
Тип мпс
Автомобили и джипове
Aксесоар
Други

Палене на студен бензинов двигател.


Мъчното студено палене сутрин съсипва акумулатора.
Неравномерната и прекъсваща работа на двигателя след това, лошата миризма „на сурово“ и моментния преразход на гориво
не се оправят с изрязвания на студения мотор и се позамазват едва със загряването. Ако пък и колата е с АГУ и сама обръща на газ, неприятните усещания стават още по-подтискащи. Сутрин няма
много време да се чака загряване, а и продължително да се гори бензин на място в режим преразход обезсмисля показателя
„Колко Литра на 100 Километра“.

Защо често описаното по-горе се случва, въпреки че работят коректно и свещи/ел.система, и филтрите са чисти и т.н.? Има 2 техно-химически фактора, които или убягват, или са някак обвити в мистерия от различни доставчици:

1. Инжекторите не подават по правилния начин правилното количество бензин/газ в цилиндрите. Тоест, има вътрешни
отлагания и нагари по пътя на горивото (не се получава точно
определеното
от конструкторите на двигателя), дюзите не го впръскват като аерозолен облак за пълноценното му възпламеняване в цилиндрите.

2. Самото гориво се нуждае от обогатяване и стабилизация - не просто защото е невинаги качествено, а най-вече заради постоянната циркулация до горещия двигател и обратно в резервоара, при
повечето коли с АГУ. Това постепенно изпарява най-леките му компоненти - горивата не са хомогенни и прости състави, а
се
състоят от различно летливи фракции.

Какво следва?

Настоящият материал тук е за решението по първия
фактор, от горната точка 1.

За решението по втория фактор, който е на второ място и във времето, е предназначено следващото техническо предписание - „Бензинов Мотор Част 2“.

И така:

Абсолютно е задължително промиването/прочистването
и смазването на всяка двигателна система, в която циркулират горива – физико-химичната им природа предполага образуването на замърсяващи отлагания при сложните условия вътре
(всъщност правилото важи и за маслените двигателни системи,
но темата е в друг материал -
М-флаш). Това е толкова обичайно и опростено действие, колкото и миенето на зъбите при хората. За първоначално такова активно прочистване, с прилагане на
иновационни постижения в органичната химия, е създадена формулата на

Complex Petrol System Cleaner препарат-горивна
добавка за почистване и сервизиране на бензинови дюзи и системи

Какъв практически резултат дава формулата му за максимална ефективност?

-улеснено студено палене
-възстановена динамика и мощност, правилна работа
-намалени шумове, вибрации и газови емисии
-оптимизиран разход на гориво

Как действа технологично този продукт всъщност?
-разтваря, премахва, пренася в дисперсия и накрая изгаря в цилиндрите всички замърсяващи отложения и нагари в горивната система и най-важно – в накрайниците на дюзите
-смазва компонентите на системата и възстановява правилните им функции,отваряне/затваряне и синхрон
-сепарира водата в резервоара, предпазвайки системата от нейното навлизане и действие

Комплекс Петрол Систем Клийнър е препарат с активно, моментно и безопасно действие.

Ефективността му е резултат от използваните при създаването му детергенти и смазки от най-модерни технологични класове.

Какви са техническите аспекти на действието на този препарат?


-правилно, синхронизирано и динамично подаване и впръскване на горивото в цилиндрите
-пълноценно изгаряне и максимум енергийност за отработена единица гориво
-защита на горивната система от корозия
-предпазване на цилиндровите горивни камери от нагари
-профилактика на катализаторите и забавяне на амортизирането им

Указания за употреба:

Препаратът е предназначен за третиране на горивото в резервоара
(стандартната доза 300 мл е за смесване в 30 до 60 литра) и е напълно безопасен (макс.30%).

Концентрацията му влияе само на скоростта на процеса на действие, крайния резултат при всеки случай настъпва с изразходването на
третирания бензин. Желателно е да се налее непосредствено преди зареждане и при последващия пробег да не се дозарежда гориво до минимума на резервоара.

Приложение:

За всички стандартни бензинови горива и двигатели (4Т).
Изключително необходим и за автомобили с газови уредби (АГУ),
независимо от вида на газа
.

Ако автомобилът се движи постоянно с обикновен бензин, се препоръчва периодична употреба на продукта, в зависимост от качеството на използваното гориво и режима на езда на автомобила.

С цел постигане на максимален ефект в работата на двигателя се препоръчва след прилагането му да се направи очистка и на всмукателния въздушен тракт и горивните камери на цилиндрите (завършвано пълно обслужване) с техническия спрей Intake Pro на XENUM.


По вторият основен фактор, както е отбелязано горе, следва втори материал - Бензинови Мотори Част 2, а именно:

-за подобряването на горивото в ежедневието (обогатяване и стабилизация) и за поддръжката на вече почистените&смазани
системи - с препарата Петрол Мулти Кондиционер (Petrol Multi Conditioner), специално разработен за икономична и практична
употреба.

Complex Petrol System Cleaner и Petrol Multi Conditioner са
премиум продукти от белгийските лаборатории Ксенум.



Преглеждания: 1 394
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
39 лв
Покажи телефон08XX XXX XXX (покажи)
Георги Петров
В Bazar.BG от 31 юли 2018г.
Последно активен 29 октомври в 10:14 ч.
78 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!