Предложението включва:
1.Изправен куплунг за зареждане с възвратен клапан.
2.Входяща медна тръба с дифтунки и затягащи гайки.Дължина 90 см.Външен диаметър 8 мм, вътрешен - 5 мм.
3.Бутилка"Олимпик" 40 литра. Дължина 80 см. Диаметър 30 см. Почистена от утайки и измита.
4.Затваряща херметична капачка на фланец с вградени:
а/ смукателна сонда с перфектен филтър
б/ поплавък със скала за визуално отчитане нивото на газта
в/ авариен вентил /ръчен/
г/ дозатор /ръчно регулируем/
д/ входящ и изходящ щуцери
5.Изходяща медна тръба 4 м. Вътрешен диаметър 3 мм, външен 5 мм. Дифтунки и гайки на двата края.
6.Гофриран защитен шлаух и пластмасова фтулка за предпазване на тръбата от мех.повреди преди излизане от багажния отсек.
7.Ел.магнитен вентил с филтър.
8.Изпарител DMG с ел.магнитен вентил.
9.Два шлауха за подгряване/не са на снимката/
10.Изходящ брониран шлаух, раздвоен с регулатори на газта, свързани с адаптор за карбуратор Пиербург.
11.Ръчен превключвател "газ"-"неутрално"-"бензин". Диодите и платката са махнати заради изгорели пътечки.Отстрани на кутийката съм монтирал шалтерче за изключване на напрежението към газовите и бензиновия вентили.При изключено шалтерче/само водачът знае/, няма приток нито на газ , нито на бензин и колата не може да запали.
За предпочитане е АГУ-то да не се транпортира от куриерска фирма, заради риска от повреда на някой елемент, но решението е на купувача.
Уредбата работеше перфектно преди демонтажа. Ако в рамките на 2 месеца след грамотно монтиране покаже дефект, готов съм да си я получа обратно, като върна парите.