ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови

гр. София, Сухата река Публикувана/обновена на 04 декември в 22:47 ч.
Състояние
Ново
Доставка
За сметка на купувача
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови

Видео:
https://www.youtube.com/watch?v=lNfiGQDsHDo

Безценна помощ при йога. Леко, меко и лесно за пренасяне блокче за йога.
Размери 23x15x7.5 cм

Предназначение: за йога или пилатес.

Yoga Brick

Много приличат на тухли, но съвсем
не са толкова тежки :) В същото време са твърди, защото са направени от
здрава EVA пяна, която не се деформира. Що е то? Точно така, познахте!
Става въпрос за т. нар. йога блокчета.

Освен в йога, може да ги видите да се използват също и в пилатес сесията, както и в други сходни фитнес занимания.

Обичаме ги по много причини, но сега ще се задоволим да изброим тези:

Първо, своеобразните тухлички са особено подходящи за начинаещите и
най-вече - за онези хора, на които им липсва достатъчно гъвкавост.
Блокчетата осигуряват стабилна опора и създават чувство на сигурност при
изпълнение на различни асани. Иначе казано, правят мисията възможна :)

Едновременно с това, съдействат за по-пълноценното и безболезнено разтягане.

И не на последно място: вкарват разнообразие в тренировката, защото са забавен начин за модифициране на познатите упражнения.


  • Начин на изпълнение: поставете
    йога блокчето на постелката и седнете върху него. Разтворете крака и ги
    изпънете. Степента, до която успявате да разтворите краката, зависи от
    вашата гъвкавост.


  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.


  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.


  • Начин на изпълнение: заемете
    начална позиция - изправени на постелката. Поставете йога блокчето пред
    вас и разтворете широко крака. Наведете се бавно напред и опрете с
    глава блокчето, хванете петите си с ръце. След това бавно се изправете
    до начална позиция. Ако смятате, че можете да се наведете по-ниско, може
    да повторите упражнението като обърнете блокчето до по-ниска позиция.


  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.


  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция, като поставите две блокчета едно върху друго и
    коленичили на земята. Седнете върху йога блокчетата със стъпала от двете
    им страни и пищял, опрян в земята. Сключете длани пред гърдите.
    Задръжте в тази поза от 3 до 5 вдишвания, след което махнете едното
    блокче. Отново застинете в позата от 3 до 5 вдишвания, след което
    махнете и второто блокче.


  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.


  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция - седнали на постелката. Сложете йога блокчето с
    дългата и тясна страна зад вас на нивото на гърба. Спуснете гърба бавно
    и внимателно, докато се опре в блокчето. Оставете главата да се извие
    назад и останете в тази поза от 3 до 5 вдишвания. Върнете се в начална
    позиция, като внимателно изправите гръб.


  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.


  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция - изправени на постелката. Изпънете левия крак
    пред себе си и до него поставете йога блокчето на тясната му тънка
    страна. Преместете десния крак назад, така че краката ви да са широко
    разкрачени. Изпънете ръце встрани и като извъртате торса докоснете с
    дясната ръка блокчето. Останете в тази поза от 3 до 5 вдишвания, след
    това се върнете в начална позиция. Повторете упражнението като размените
    краката и поставите блокчето от другата страна.


  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.


  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.

  • Начин на изпълнение: заемете начална позиция - изправени на постелката по дължина. Поставете
    по едно блокче на широката му страна в двата края на постелката.
    Внимателно се наведете с изправен гръб и сложете ръце върху блокчетата.
    След това с лек подскок изправете назад краката, като стоите на върха на
    пръстите, и останете в позиция планк. Отпуснете пети към постелката,
    вдигнете седалището нагоре и наведете глава към бедрата, за да застанете
    в поза Куче, гледащо надолу. Останете в тази поза от 3 до 5 вдишвания и
    се върнете в начална позиция, като бавно изправяте гръб, последван от
    врата и накрая главата.


  • Дишане: когато изпълнявате йога упражнения, дишайте само през носа, плавно и равномерно.


  • Повторения: 2 до 3 серии по 3 до 5 вдишвания, в зависимост от нивото.


//www.youtube.com/embed/lNfiGQDsHDo
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 2
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 3
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 4
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 5
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 6
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 7
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 8
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 9
ЙОГА блок блокче тухла тухличка от пяна, розово - чисто нови, снимка 10
Преглеждания: 477
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена: 9 лв
Покажи телефон08XX XXX XXX (покажи)
37 рейтинг
Мартин
Отговаря бързо
В Bazar.BG от 25 март 2017
480 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!