ОСТАВАТ
00часа
00мин.
00сек.
до големите отстъпки на
Ден за разпродажби

Работа за Офис асистент

гр. Шумен Публикувана/обновена на 07 май в 11:45 ч.

ОФИС АСИСТЕНТОписание и изисквания:

Фирма ” Кантора Домоуправител “ е компания специализирана в сферата на жилищни и административни сгради, офис площи и комплекси от затворен тип.

Изисквания към кандидатите:

- Компютърна грамотност - умение за работа с MS Office - Windows, Excel, Internet
- Работа с офис техника
- Способност за работа в екип
- Добра култура на комуникация и поведение
- Енергична личност, в добро физическо и психическо здраве
- Чувство за отговорност и сериозно отношение към поетите професионални ангажименти
- Притежанието на шофьорска книжка е задължително

На тази позиция Вие:
- ще провеждате Общи събрания по предварителен график
- ще подпомагате работата на управителя в различните аспекти на дейността на дружеството
- ще водите кореспонденция
- ще класифицирате и съхранявате документи
- ще организирате бизнес срещи
- ще поддържате и съхранявате фирмена документация
- ще следите за навременното изпълнение на поставените задачи
- ще водите кореспонденция с делови партньори в страната
- ще носите отговорност за качественото и навременно изпълнение на поставените задачи
- ще изпълнявате и други конкретно възложени задачи, свързани с дейността

Кандидатите с Икономическо образование са с предимство.
Само одобрените по документи кандидати ще бъдат поканени на интервю.




Кандидатствай
Преглеждания: 78
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Заплата: 900 лв
Кандидатствай
Кантора Домоуправител БГ ООД
В Bazar.BG от 11 февруари 2020
2 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!