Антифриз I.G.A.T 1.5L концентрат AN G13 (Лилав)/Made in Germany/
Антифриз I.G.A.T 1.5L концентрат AN G13 (Лилав)/Made in Germany/
IGAT - това е синонимът за разработване и производство на висококачествени добавки и смазки.
От 2002 г. редица специалисти прилагат своето ноу-хау в IGAT German Additive Technologies Aktiengesellschaft i. L., ние като немска компания предлагаме пълна гама от добавки, смазки за превозни средства, индустриални масла и продукти за грижа за превозните средства.
С широка гама от стандартни и специални смазочни материали за голямо разнообразие от приложения, IGAT German Additive Technologies Aktiengesellschaft i. L. една от водещите компании за смазочни материали за транспортния сектор и промишлеността, включително охлаждащи смазки, смазочни мазнини и антикорозионни масла.
IGAT Германски аддитивни технологии Aktiengesellschaft i. L. означава висококачествени продукти ”Произведено в Германия” на атрактивни цени, съчетани с перфектно обслужване. Нашите продукти отговарят и надвишават най-строгите международни стандарти. Те включват API, ACEA и широка гама от OEM спецификации за търговски превозни средства и леки автомобили.
Антифриз G-12+ e химично съединение, използващо воден разтвор, предназначено да охлажда двигателя при максимални натоварвания. Приложението му директно зависи от охладителната система и конфигурацията на двигателя.
Антифризът е течност, която е предназначена да охлажда двигателя на автомобила и да поддържа постоянна работна температура. Много собственици на автомобили, когато избират антифриз, не обръщат внимание на неговия тип, марка и състав, като се има предвид, че всички те са еднакви. Но това далеч не е така. Ако използвате течност, която не е предназначена за работа в този тип охладителна система, това е възможно да доведе до сериозни последици дори и до отказ на самия двигател. Освен това е нежелателно да се използва нискокачествен антифриз или антифриз с изтекъл срок на годност, да се смесват различни видове течности с не еднакъв химичен състав и различни производители. Подобна работа ще се отрази неблагоприятно на работата на двигателя и ще създаде допълнителни неизправности. Охлаждащите течности имат собствена маркировка, която показва определени свойства на продукта и съвместимост с различни охладителни системи. Антифризите попадат в три основни категории: G11,G12 и G13.
Основното нещо е да действате в съответствие с инструкциите, дадени от автомобилния производител, тогава много трудности
ще заобиколят както Вас, така и Вашата кола.
Категорично не се препоръчва смесване на G11 и G12, Това може да доведе до катастрофални последици, от измиване на цялата охладителна система до повреда на двигателя. Ако има спешна нужда от доливане на течността в системата и няма подходяща марка под ръка, тогава е допустимо да се смесват течностите от същия производител, въпреки че след това промиването на системата няма да е излишно.
Класификация на антифриз:
антифриз G-11- са на основата на силикати и неорганични добавки. Основното използване на антифриз G-11 е предварително определено при старите автомобили до 1996 г, които се различават от съвременните модели по големия обем на охладителната система. Целият клас от тези антифризи създава специален защитен филм, който е насочен единствено към защита срещу въздействието на агресивната среда в машината. Недостатъкът на такава защита е, че топлопроводимостта е значително намалена, поради което съвременните охладителни системи на нови автомобили не могат да използват такива охлаждащи течности, техните тънки канали на охлаждащата система незабавно ще запушат образуването на филм и няма да могат да осигурят достатъчна циркулация на антифриза. Средната точка на кипене от клас G-11 е около 105 градуса по Целзий. Оптималният пробег, деклариран от производителя, варира от 50 000 до 80 000 километра, което е средно 2-3 години при нежна експлоатация на машината.
антифриз G-12 - съединения от пропиленгликол с универсални балансирани пакети с добавки, главно от карбоксилатни съединения с органичен произход Всички антифризи от клас G-12 са показани за използване на съвременни автомобили с високоскоростни двигатели, които могат да бъдат отнесени към класа на натоварени с топлина. Средната точка на кипене е 115 - 120 градуса над нулата, въпреки че някои аналози на G-12 също могат да преодолеят този праг. Налягането в охладителната система влияе пряко върху температурата на кипене на антифризите от този клас, поради което, в зависимост от модификацията на машината, производителността на охлаждащата течност може да варира. Защитните добавки срещу корозия и други отлагания в системата работят прецизно. Те като лекар избират мястото на заболяването и го елиминират, като реагират с химично съединение. Вискозитетът на такива антифризи е по-висок, и вредните компоненти са намалени, за разлика от целия клас охлаждаща течност G-11. G-12 или червеният антифриз, както ги наричат още, имат удължен експлоатационен живот без загуба на производителност, което може да бъде свързано с пет години или приблизителен пробег от 250 000 километра.
Антифриз G-12 + - следващото поколение, с по-подобрена и адаптирана формула. Химията от този клас се счита за по-малко вредна за хората и околната среда. В основата си G-12 + също е органичен, ароматизиран с по-модерни добавки. В противен случай не бяха открити разлики между G-12 и G-12 +, въпреки че много автомобилни производители твърдят, че този клас антифриз за своите автомобили.
антифриз G-13 - Това е нова охлаждаща течност на основата на пропилей гликол, въпреки че това е противоречиво. Преди се смяташе, че и трите предходни класа се основават на етилен гликол. Всъщност, преди разработването на новата пропиленова технология, това беше точно така, но с появата на синтеза на пропилен почти всички класове G-12 и G-12 + също принадлежат към компонента G-13, който е проектиран да охлажда двигателите на спортни автомобили, мотоциклети и други подобни по характеристики на силови агрегати, работещи при екстремни натоварвания в екстремни условия.