ОСТАВАТ
00часа
00мин.
00сек.
до големите отстъпки на
Ден за разпродажби

Антифриз Total Glacelf Auto Supra /концентрат червен/ 60л. /Made in France/ → Обява 30718843

Антифриз Total Glacelf Auto Supra /концентрат червен/ 60л. /Made in France/
гр. Силистра, Център Наблюдавай

Публикувана/обновена на 16 септември в 09:40 ч.

Състояние
Ново
Тип мпс
Автомобили и джипове
Aксесоар
Консумативи
Антифриз Total Glacelf Auto Supra /концентрат червен/ 60л. /Made in France/
ТОТАЛ ЛУБРИКАНТИ
Сграда на Spazio
562, avenue du Parc de l’Île
92029 Nanterre cedex Франция
СПЕЦИФИКАЦИИ
GLACELF AUTO SUPRA отговаря на основните международни спецификации за антифриз:
• AFNOR NFR 15-601
• ASTM D6210
• SAEJ1034
• ASTM D3306
• BS 6580
• NATOS-759
• ASTM D4656
• JASOM325
• ASTMD4985
GLACELF AUTO SUPRA е одобрен от следните производители:
• VW SEAT AUDI SKODA PORSCHE:
• DEUTZ DQCCB-14
• KOMATSU 07 892 (2009)
VW TL 774 D / F (G12 / G12 +)
• GM6277M
• LIEBHERRMD1-36-130
• MB-одобрение325.3
• GMW3420
• MTU MTL5048
• FORDWSS-M97B44
• GE Jenbacher TA1000-0201
• DAF 74002
• MAZDA MEZ MN 121D
• MWM2091 / 11
• JAGUAR LAND-ROVER STJLR651.5003
• CAT2091 / 11
• MAN 324 TypSNF
• CUMMINS IS серия uN14
GLACELF AUTO SUPRA е органичният продукт „на върха на гамата“ от гамата антифризи TOTAL.
GLACELF AUTO SUPRA е „много дълготраен“ антифриз на основата на моно етилен гликол и
органични инхибитори на корозия.
GLACELF AUTO SUPRA антифриз , смесена с достатъчно количество вода, се превръща в охлаждащата течност
препоръчва се за всички топлинни двигатели на леки превозни средства, тежкотоварни автомобили, машини за благоустройство и
селскостопански трактори.
GLACELF AUTO SUPRA на формула е свободна от силикати, фосфати, хромати, нитрити и борати.
Тази охлаждаща течност, използвана съгласно нашите препоръки и за приложението, за което е предназначена, не представлява особен риск. Лист от
Данните за безопасност в съответствие с действащото законодателство на ЕО са достъпни от вашия консултант по продажбите.
ЦВЯТ: ФЛУОРЕСЦЕНТНА ОРАНЖЕВА РОЗА
Плътност при 15 ° C - ASTMD1122 - 1.112
PH, 50% РАЗРЕЖДАНЕ НА ОБЕМ - ASTMD1287 - 8.6
РЕЗЕРВАЦИЯ НА АЛКАЛНОСТ - GFC PRL-110-03 -6.2ML HCI0.1N
ПЪРВА ТЕМПЕРАТУРА НА ПОЯВАТА НА КРИСТАЛИТЕ (AT 50VOL. %)
ASTMD1177 -38 ° С
ТЕМПЕРАТУРА НА КИПЕНЕ (НЕ РАЗРЕДЕН) ASTMD1120 180 ° С
ТЕМПЕРАТУРА НА КИПЕНЕ, РАЗРЕЖДАНЕ 50% ПОЛЕТ. ASTMD1120
110 ° С

Антифризът е течност, която е предназначена да охлажда двигателя на автомобила и да поддържа постоянна работна температура. Много собственици на автомобили, когато избират антифриз, не обръщат внимание на неговия тип, марка и състав, като се има предвид, че всички те са еднакви. Но това далеч не е така. Ако използвате течност, която не е предназначена за работа в този тип охладителна система, това е възможно да доведе до сериозни последици дори и до отказ на самия двигател. Освен това е нежелателно да се използва нискокачествен антифриз или антифриз с изтекъл срок на годност, да се смесват различни видове течности с не еднакъв химичен състав и различни производители. Подобна работа ще се отрази неблагоприятно на работата на двигателя и ще създаде допълнителни неизправности. Охлаждащите течности имат собствена маркировка, която показва определени свойства на продукта и съвместимост с различни охладителни системи. Антифризите попадат в три основни категории: G11,G12 и G13.
Основното нещо е да действате в съответствие с инструкциите, дадени от автомобилния производител, тогава много трудности ще заобиколят както Вас, така и Вашата кола.
Категорично не се препоръчва смесване на G11 и G12, Това може да доведе до катастрофални последици, от измиване на цялата охладителна система до повреда на двигателя. Ако има спешна нужда от доливане на течността в системата и няма подходяща марка под ръка, тогава е допустимо да се смесват течностите от същия производител, въпреки че след това промиването на системата няма да е излишно.
Класификация на антифриз:
антифриз G-11- са на основата на силикати и неорганични добавки. Основното използване на антифриз G-11 е предварително определено при старите автомобили до 1996 г, които се различават от съвременните модели по големия обем на охладителната система. Целият клас от тези антифризи създава специален защитен филм, който е насочен единствено към защита срещу въздействието на агресивната среда в машината. Недостатъкът на такава защита е, че топлопроводимостта е значително намалена, поради което съвременните охладителни системи на нови автомобили не могат да използват такива охлаждащи течности, техните тънки канали на охлаждащата система незабавно ще запушат образуването на филм и няма да могат да осигурят достатъчна циркулация на антифриза. Средната точка на кипене от клас G-11 е около 105 градуса по Целзий. Оптималният пробег, деклариран от производителя, варира от 50 000 до 80 000 километра, което е средно 2-3 години при нежна експлоатация на машината.
антифриз G-12 - съединения от пропиленгликол с универсални балансирани пакети с добавки, главно от карбоксилатни съединения с органичен произход Всички антифризи от клас G-12 са показани за използване на съвременни автомобили с високоскоростни двигатели, които могат да бъдат отнесени към класа на натоварени с топлина. Средната точка на кипене е 115 - 120 градуса над нулата, въпреки че някои аналози на G-12 също могат да преодолеят този праг. Налягането в охладителната система влияе пряко върху температурата на кипене на антифризите от този клас, поради което, в зависимост от модификацията на машината, производителността на охлаждащата течност може да варира. Защитните добавки срещу корозия и други отлагания в системата работят прецизно. Те като лекар избират мястото на заболяването и го елиминират, като реагират с химично съединение. Вискозитетът на такива антифризи е по-висок, и вредните компоненти са намалени, за разлика от целия клас охлаждаща течност G-11. G-12 или червеният антифриз, както ги наричат още, имат удължен експлоатационен живот без загуба на производителност, което може да бъде свързано с пет години или приблизителен пробег от 250 000 километра.
Антифриз G-12 + - следващото поколение, с по-подобрена и адаптирана формула. Химията от този клас се счита за по-малко вредна за хората и околната среда. В основата си G-12 + също е органичен, ароматизиран с по-модерни добавки. В противен случай не бяха открити разлики между G-12 и G-12 +, въпреки че много автомобилни производители твърдят, че този клас антифриз за своите автомобили.
антифриз G-13 - Това е нова охлаждаща течност на основата на пропилей гликол, въпреки че това е противоречиво. Преди се смяташе, че и трите предходни класа се основават на етилен гликол. Всъщност, преди разработването на новата пропиленова технология, това беше точно така, но с появата на синтеза на пропилен почти всички класове G-12 и G-12 + също принадлежат към компонента G-13, който е проектиран да охлажда двигателите на спортни автомобили, мотоциклети и други подобни по характеристики на силови агрегати, работещи при екстремни натоварвания в екстремни условия.
//www.youtube.com/embed/6UL0BRnoSDg
Преглеждания: 755
Още обяви в Bazar.BG
Цена
Цена:
369,60 лв
Покажи телефон08XX XXX XXX (покажи)
2570 рейтинг
BAZARUSER
Отговаря бързо
Доставя с % отстъпка
В Bazar.BG от 27 май 2020г.
Последно активен вчера в 18:08 ч.
2138 обяви на потребителя
Съобщи за нередност!