В Bazar.BG от 17 октомври 2014г.
Последно активен вчера в 09:40 ч.
Защитен куфар
Комплект накрайници и бързи връзки за лесна употреба
Компресомерът работи при двигатели с директно и индиректно впръскване на горивото
Характеристики:
- Диапазон на налягането: 0<->1000PSI, 0<->70Bar
- Нормално работно налягане: 750PSI
- Максимално работно налягане: 1000PSI
- 1бр. Бърза връзка: 1/8" NPT
- 3бр. Бърза връзка: 7/16"20(F)
- 3бр. Адаптер: M12x1.25(M)-7/16"-20(M)
- 2бр. Адаптер: M12x1.25(M)-M18x1.5(M)
- 1бр. Къс адаптер: М10х1.25
- 1бр. Дълъг адаптер: М10х1.25
- 1бр. ZG1/8"(F) - бърза връзка
- 1бр. ZG1/8"(F)-M24x2(M) адаптер
- 1бр. Адаптер
- 1бр. Бърза връзка (топка на върха)
- 1бр. Конектор: 7/16"-20(M)-7/16"-20(F)90o
- 1бр. Адаптер: ZG1/8"(F)-M24x15(M)
- 1бр. Адаптер: M10x1(M)
- 2br. Шайби
- Код: UNI-01598
- Модел: B-12-100
- Тегло: 2,15 кг.
Проверката се осъщестява при нормална температура на двигателя.
Първо се премахват дюзите от гнездата им и се заместват със съответният накрайник.
Отвръзва се датчика от електромагнитният клапан на дизеловата помпа.
За да се осъществи проверката е нужно да има нормално зареден акумулатор,
за да се развърти коляновит вал до 250 об/мин.
По манометъра се отчита най-високо показаното число като проверката не трябва да трае повече от 10 секунди.
Величината на компресията при всеки двигател е индивидуален параметър. Ако налягането е под нормалното,
през гнездото на дюзата се добавя малко двигателно масло и се провежда повторно тестване.
Ако при повторното тестване налягането се повишава проблемът е в износените бутала, цилиндри или сегменти.
Ако налягането не се променя при повторното тестване, проблемът е в неплътното прилягане на клапаните в гнездата им.
Ако налягането в два съседни цилиндра е по-ниско от другите и не се променя при повторното им тестване,
проблемът е в гарнитурата на главата. Това са само някои по-основни признаци,
които се появяват при повреда и не е изключено да има и други, които трябва да бъдат анализирани