В Bazar.BG от 06 януари 2022г.
Последно активен 07 януари 2022г. в 09:10 ч.
Описание на дейността:
Поддръжка
на компютърна техника на място при клиенти и дистанционно от офиса на “ ПиЕсПи
България“ ООД. Работата включва комуникация по телефон, мейл или чрез
тикет система при възникнал инцидент или необходимост от съдействие. В
зависимост от типа задача се налага диагностициране на потребителски проблеми и
тяхното решаване и/или инсталиране и настройка на потребителски софтуер или
операционна система. Основните типове дейности са:
- инсталация, преинсталация, настройка и диагностика на проблеми с MS Windows 8/10/11.;
- инсталация, настройка и диагностика на проблеми със стандартен потребителски софтуер;
- настройка и диагностициране на проблеми на периферна техника;
- базова диагностика на хардуерни проблеми на компютърни системи;
- диагностика на мрежови проблеми;
- настройка на периферна техника, мрежови устройства и комуникационно оборудване;
- съдействие при затруднения на потребителите с използването на стандартен офис софтуер;
- решаване на проблеми, възникнали от компютърни вируси и malware;
- настройка на VPN връзки и Remote Desktop Connection;
- подмяна и настройки на пароли за достъп;
- инсталация на електронен подпис;
- update на операционна система, счетоводен софтуер и антивирусен софтуер;
- периодични проверки за коректно архивиране на данните;
- консултации;
Изисквания:
-
комуникативност
- практически опит с Microsoft Windows ( 7,8,10 )
- практически опит с настройка и решаване на проблеми с основните потребителски софтуери ( MS 365 Office - Outlook, Word, Excel, др.)
- опит с антивирусни продукти.
- познания в областта на PC хардуер. Диагностика на хардуерен проблем на ниво модул.
- познания в областта на компютърни мрежи - L2, L3.
- опит в конфигуриране на мрежови устройства - рутери, Wireless AP и суичове.
- познания по основни мрежови услуги - DHCP, DNS SMB, SMTP, HTTP/
- базови познания на Windows Server ( Active Directory )
- практически опит в настройка на Microsoft 365 ( Exchange Online, SharePoint, OneDrive).
- английски език на работно ниво.
- шофьорска книжка.
Предимства на кандидата са познания и опит със:
- задълбочени познания по компютърни мрежи и услуги.
- сертификати за придобита квалификация
- опит с Apple macOS.
- опит и познания със сървърни услуги на базата на Linux OS ( Debian, CentOS ) - Samba, DNS, Postfix, Nginx, Apache.
- опит с MikroTik рутери
- опит с Ubiquiti AP и суичове
- опит със Synology NAS устройства.
- опит със SIP VoIP телефония.
При нас ще намерите:
- отлични възможности за професионално и кариерно ИТ развитие;
- разнообразни възможности за учене и усъвършенстване на знанията и уменията
- динамична и предизвикателна работа;
- гъвкаво работно време и възможност за дистанционна работа от вкъщи;
- сплотен и коректен колектив и среда;
- комуникативна офис локация;
- възможност за получаване на допълнително материално стимулиране (месечен бонус) в зависимост от показаните резултати;
- използване на служебен автомобил (опционално);
- служебен телефон;
- други социални придобивки (по споразумение);