Пропелер Перки, витла винт Yamaha, Honda, Mercury/Mariner, Suzuki, Johnson/Evinr
Перки за повечето мотори на лодки с 4 регулируеми витла,Лесна настройка според предпочитание за ход на лодката,при удър в камъкили др. се чупи витлото което подлежи на замяна,
Налични ;
Honda 35-50 кс. 4-тк.
Suzuki 40-50 кс. 4-тк. /// 40-50 кс.2-тк.
Yamaha 30 -60 кс. 4-тк /// 40-50 кс,2-тк ,
Mercury 25-60 кс. 4-тк. /// 40-70 кс. 2-тк.
Регулиране на стъпки - 11, 12 , 13 , 14 , 15, 16, 17 .
Диаметър на пропелера 10,4.
Брой на шлиците: 13
Диаметър на вала на витлото: 23 мм
Диаметър на корпуса на редуктора: 78 мм
ЦЕНА 480ЛВ.
Yamaha 70-140 кс.4-тк. /// 60-140 кс. 2-тк.
Mercury 40-60кс. BigFoot 4-тк. /// 70 -115 кс. 4-тк. /// 70-150 кс.2-тк. ///60кс. BigFoot 2-тк
Suzuki 90-140 кс. 4-тк.
Honda 75-130 кс. 4-тк.
Регулиране на стъпки- 15 , 16 , 17, 18, 19, 20, 21 .
Диаметър на пропелера: 13,0"
Диапазон на стъпката: регулируем от 15" до 21"
Брой на шлиците: 15
Диаметър на вала на витлото: 25 мм Диаметър на корпуса на
редуктора: 101 мм
ЦЕНА 490ЛВ
дизайнът на витлото се основава на конструкция с 4 лопатки.
На първо място лопатките могат да се регулират на различна стъпка, но също така и да се сменят в случай на повреда.
Частите са отляти от полиамид, подсилен с фибростъкло, приет продукт за замяна на отлят метал и алуминий.
Продуктите са подходящи предимно за извънбордови двигатели на пазара в рамките на 20-300 к.с.
Високоефективен полиамид, който се лее под високо налягане и температура. За да направи материала още по-здрав, той е подсилен с фибростъкло.
Ако се вземат предвид фактори като тегло и устойчивост на корозия и др., свойствата на материала далеч надвишават тези на алуминия.
полиамидът е устойчив на често използвани химикали и петролни продукти.
Преглеждания: 4 573
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 4.6 от 285 гласа.