Доставка с Еконт
Обявата не е активна. Намери подобни обяви в Оръжия, лов и риболов -> Въдици в гр. Пловдив.

Лодка за захранка с GPS и автопилот → Обява 38474082

Лодка за захранка с GPS  и  автопилот , снимка 1
Обявата не е активна!
Лодка за захранка с GPS и автопилот , Договаряне
гр. Пловдив Изтекла/Деактивирана на 10 ноември 2023г. в 20:06 ч.
Състояние
Ново
Доставка
Лично предаване
Продадена е

Лодка за захранка 72,34,28 висока,7.5 кг, с GPS,3 осев жироскоп,компас и автопилот на 4 точки-1 домашна и 3 работни, и круйз контрол-върви в права линия,когато се активира круйз контрола може да се регулира посоката и скоростта от джойстика,също и при задаване на автопилота да тръгне към дадена запаметена точка пак може да се насочва от джойстика,но в момента в който джойстика се пусне тя пак си следва точката към която е тръгнала,сама се връща,когато се зададе да дойде към домашната точка,при изключване на дистанционното или при падане на батерията.За рибари,на които не им се занимава да управляват,едно копче и се връща,или отива на предварително запаметената точка.Несъмнено тези екстри откриват и нови хоризонти пред рибаря като точно позициониране на стръвта всеки път на едно и също място,нощен риболов ,улеснение при придвижване от точка до точка на лодката.Горното отваряне позволява и пускането на маркери.Отзад се закача един сонар и купона е на макс.Дистанционното е за една ръка,без диспплей,лодката е с два двигателя,с по 4 лагера на всеки деидвуд,тест при желание в реални условия,моите лодки са за да вършат работа.Лодката е пълна със стиропор и е непотопяема,допълнително е удебелен корпуса под ватерлинията,няма болтченца на капака и няма нужда да се залепва капака с тиксо както на други лодки за да не влиза вода,няма прорези на контейнерите,кордата може да се изпъва колкото си искате и няма да изпадне монтажа,конейнерите се отварят плавно,няма пружини и не щтракат като капани за мишки,лодката може да завива на 360 градуса на място,има и заден ход,не се препоръчва да не оплете нещо в перките-перките са 50 мм,има светлини ,които се включват и изключват от дистанционното и които мигат при запаметяване на точка и също при включване мигат ,докато не се хване сателити и не се позиционира,акумулатора е 12 волта 9 амперчаса
Мечтата на всеки шаранджия

Поради въпроси колко курса на 200 метра може да направи и даването ми за пример как на някой лодката може да направи 150 курса на 200 метра ,но тежи 15 кг трябва да се изясни следното-лодката не я интересува с какъв акумулатор или батерия е,така че всеки може да сложи каквато иска батерия,много ясно че ще карат повече две литий йонни батерии по 20 амперчаса всяка,това се равнява на 4 акумулатора по 9 амперчаса, тока който харчи за един курс на определено разстояние зависи от теглото й и съответно омокрената й площ-газенето във водата,съпротивлението ,което изпитва при движение-най-неикономични в това отношение са катамарание и лодки с повече изпъкналости по дъното,всичко ,което е повече от V дъно харчи повече,двигател и размер на перката.Минимума като размер на лодки,които са устойчиви на вълни и вятър са тези ,които правя и минимума ,които може да харчи лодка при тези размери и тегло са тези които виждате в моите обяви,накратко казано с едни и същи батерии лодката от тази обява ще измине с около 30 процента по-голямо разстяние спрямо катамаран с подобно тегло и водоизместимост.Не е практично лодка да тежи над 8-10 кг ,особенно ако е с долно отваряеми кошове и се налага да се вдига всеки пък като се слага монтаж.Ако е с два оловни акумулатора ще кара по дълго,но всеки път ще разкарва 3-4 кг излишно,по-добре е като се изхаби единия да се сложи друг .Признак за ефективен корпус е малко или липсващи вълни пред лодката при движение и малко напречни вълни разпространяващи се встрани от лодката.Оловните акумулатори са най-практични от към цена и енерго вместимост, който има желание може да сложи друг вид батерия като литиево йонна и ли литиево полимерна или друга,но там зарядното е скъпо и сложно,батерийте и те са скъпи и имат балансираща платка,която кога работи кога не работи и при проблем лодката спира,друг недостатък е че са съставени от много клетки и една ако не работи платката спира тока илодката спира.разликата между оловните и другите е че оловните могат да отдадат моментно по-малко ток,говорим за 40 -50 ампера и повечено като се има предвид че моите лодки имат разход от 2-3 до 5 ампера не е никакъв проблем,за самолети и други летящи да ,по-подходящи са литийполимерни,но тук е много спорно......липо батерийте имат сколонност към запалване
Преглеждания: 813
Още обяви в Bazar.BG
Вижте подобни обяви: