Тест За Пробила Гарнитура Спукана Глава+ Тест на Охладителната Система
Потърсете ме в Facebook Тест Пробила Гарнитура, Спукана Глава , Спукан Блок !
:Важно !!! Не се Продава Прави се Тестове Услуга Струва 40 лв Правят се Двата Теста !Тестовете се правят на място.Със тези тестове може бързо да се провери Пробила Гарнитура Спукана Глава Спукан Блок +Тест на Охладителната Система При загуба на Антифриз на Вашата Кола !И да избегнете скъпи ремонти при покупка на кола
Потърсете ме в Facebook Тест Пробила Гарнитура, Спукана Глава ,Спукан Блок!
Комплектът за тестване позволява измерване на съдържанието на CO2
бърза проверка без демонтаж на гарнитурата на цилиндровата глава
за ранно откриване на течове между горивната камера и охладителната система
за моторни превозни средства с бензинови, дизелови и газови двигатели
ако цветът на течността се промени, има течове
Подходящ за всички обикновени капачки на радиатори и разширителни съдове
с охладителни адаптери
за тестване на двигатели в търговията с употребявани автомобили.
Много често двигателя губи антифриз и няма признаци на външни течове, тогава направете CO тест, твърде е вероятно Антифриза да попада в цилиндрите на автомобила и нивото му да спада.
Признаци на повредена Гарнитура на Глава, Спукана Цилиндрова Глава или Спукан Блок:
1. Нивото на Антифриза спада и се налага често да се долива /защото попада в цилиндрите и от там излиза през ауспуха/
2. Температурата на двигателя в даден момент рязко се вдига / Защото в охладителната уредба проникват газове с температура 1200-1400 оС които загряват Антифриза бързо/
3. Маркучите на радиатора се втвърдяват /Налягането се вдига тъй като налягането в цилиндъра е много по голямо и газовете напомпват системата , респективно и маркучите/
4. При запалване на Автомобила сутрин , двигателя прекъсва и работи неравномерно / защото антифриза попада в цилиндъра и е незапалим и зацапва запалителните свещи. Това възпрепятства подаването на искра и работата на цилиндъра /
5. През ауспуха на автомобила тече Антифриз / Гарнитурата е тотално повредена и голямо количество Антифриз преминава от охладителната система в цилиндъра а от там се изхвърля през ауспуха.
//www.youtube.com/embed/https
Преглеждания: 1 527
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от глас.