Почистване на ДПФ, ФАП филтри и SCR катализатори
Единственото условие, при което филтърът може да бъде обработен, е липсата на механични повреди, по-специално на филтърната касета. Демонтираният филтър на превозното средство се почиства при подходяща температура и налягане чрез водна струя и химикали.
Благодарение на това се отстраняват всички частици на РМ10 и утайката от масло и церий (в случай на FAP филтри).
Приложеният метод гарантира възстановяването на ефективността на филтъра до 98%, без да е необходимо отваряне или демонтиране на сензорите от корпуса на филтъра. Технологичната линия осигурява възможност за измерване нивото на замърсяване на филтъра преди и след почистването, както и отпечатване на протоколите с резултатите от тези данни. Това дава възможност за една добра оценка на ефективността на процеса.
Този метод за почистване на филтъра има много предимства:
- Няма повишено механично натоварване на двигателя, при работа на високи обороти по време на процеса на принудително възстановяване
- Няма повишено топлинно натоварване на елементите в изпускателната система (турбокомпресор, катализатор, DPF ядро)
- Не е необходимо да се сменя моторното масло, което се изисква след ремонта.