Азбука на управлението-Лука Коларов
Всяко предприятие за да има успех се нуждае от
суровини, машини, капитали и персонал. Управлението на предприятието оптимално
регулира тези производствени фактори.
Докато планирането, набирането и въвеждането в
действие на материали, машини и капитали често е свързано с голямо напрежение и
усилия след конкретни изчисления на разходите и нуждите, то решенията касаещи
персонала по принцип се оставят на случайността.
Всеки ръководител има нужда от основни знания за
планиране на персонала, набиране на нови служители и въвеждане в работата на
новия служител.
Правилното прилагане на тези знания трябва да
покаже, че човекът е най-важния производствен фактор във фирмата (предприятието).
Маркетингът е управленски метод с който се цели реализация
на резултатите от дейността на фирмата. Маркетинговата стратегия е съвкупност
от мероприятия, които способстват пазарното търсене. Целта е постигане на
дългосрочно осигурени възможности за пласмент и реализация на резултатите от
дейността на фирмата.
Необходимостта от капитал и факторите определящи
финансовото планиране и контролса задължително условие за успеха на фирмата.
Счетоводната отчетност служи от една страна за
вътрешно фирмено набиране на информация, а от друга страна информира и външни
на предприятието адресанти.
Настоящата книга има за задача да запознае всеки
ръководител (независимо от нивото на което се намира в йерархията) с основните
правила и норми за управление на фирмата в условията на пазарна икономика.
Книгата „Азбука на управлението” на Лука Коларов е
неползвана и се предлага на цена 23 лв. Изпращам по Еконт или
Спиди за сметка на получателя с 10% отстъпка от куриерската услуга, с опция
„Преглед". За София е възможно лично предаване в центъра.
Преглеждания: 160
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.