Ремонт на всички видове компресори
Ремонт на всички видове компресорни глави както нови така и стари модели по договаряне,След 7 години техническо обучение включително и висше образование и около 40 години стаж с сложна техника какво трябва да се знае за компресорните глави - практиката показва че към момента няма и аз още не съм срещнал компресор който да работи на 100 процента от своята мощност.Нито немците нито японците нито китайците са решили този проблем.За какво става въпрос - компресора за да развие пълна мощност трябва да има клапани със пружини които да му позволят дълга работа при 850 оборота в минута справка - всички нови компресори са на пластини и се налага да работят в порядъка от 1500 до 3000 оборота в минута и така сегментите прегряват и живота на главата се скъсява 3 пъти .Другия опасен момент е че големите компреси имат серпентини между двете глави и това автоматически му намалява дебита на 50 процента справка - дебелината на тръбите на новите компресори е половин цол а трябва да е един цол за да поеме дебит около 1000 лт в минута което е доказателство че лъжат клиентите.Най опасният момент е че не могат да решат проблема с вентилацията на картера и маслото под налягане се качва над буталото и омаслява пластините които спират да работят след кратко време.И още един проблем когато компресора не може да работи на пълна мощност работи два пъти по-дълго време и плащаш два пъти повече ТОК .Всичко това налага да се направят много подобрения за да развие компресора на пълна мощност.Без малко инвестиции не може да има развитие и прогрес .Разумният човек дава малко пари за да постигне максимален ефект- основен закон в майката природа .Целият свят можеш да излъжеш но техниката не можеш. Благодаря за безплатната изчерпателната лекция и вниманието.Успех в избора.