Jeep Grand cherokee Overland
Марка и модел
Jeep Grand cherokee
Страхотн автомобил в уникално техническо и визуално състояние. Комфортен на и извън пътя. В движение и ежедневна употреба. Ниво на оборудване Overland (най-високо). Двигателят е ОМ642 от Мерцедес надежден с голям ресурс. Разполага с 510Nm и 218hp с които няма да почувствате липса на сила във всяка ситуация (теглене, стръмни терени, аварийни ситуации, изпреварване). Скоростната кутия е NAG1/722. 6/W5A580 или 5G Тrоnic отново на Мерцедес. Популярността на двата основни агрегата дават голямо предимство при поддръжка, обслужване и ремонт, като изобилието на резервни части е огромно. Задвижването е постоянно 4х4 и може да разчитате на максимално добро сцепление и сигурност при потегляне и движение. Раздатъчната кутия NV 245, диференциали (200мм преден и 213мм заден) с ELSD. При нормално шофиране не се натоварват, както обикновените LSD, но при необходимост или в режим на бавни скорости разполагате практически с общо 3 блокажа подкрепени с електронна система за стабилност, която помага и със спирачките. В общи линии правят джипа изключително проходим. В режим на бавни разполагате с асистент за тръгване по наклон - не позволява обратно движение на зададеното. Автомобилът е повдигнат като обикновените MacPherson отпред са заменени с регулируеми койловъри, а стандартните пружини са заменени с удължени и допълнително усилени (няма подложки) за по-добра стабилност и поведение на пътя. Модификацията Overland разполага с високо ниво на оборудване: - добра шумоизолация в сравнение с Laredo и Limited нива - оригинална камера за задно виждане - асистент за паркиране с 10 сензора и две зони (отпред и отзад) - Boston Premium Audio - 6 CD changer със страхотен звук! - допълнителен суббуфер JBL, който може лесно да се премахва при необходимост от цялото багажно пространство. - двузонов климатроник с въздуховоди на заден ред седалки - отопление на предните седалки в две степени - затъмняване на централно и странични огледала - функция падащи странични огледала при движение назад и прибиране - кожен салон в цветове бежово и сиво + алкантара в седалищната и гръбната част - кожен мултифункционален волан с дървен мотив (претапициран с нова естествена кожа) - ел. регулиране на позицията на педалите - памет на седалки и огледала. - отваряемо стъкло на вратата на багажника - видеорегистратор По колата с отстранение всички болежки обичайни и необичайни за модела. В тази връзка споделям нещата по които съм работил: Двигател: Ревизирани глави в ЗИГ Сливен - профилактично. Подменени повдигачи на клапаните. Дюзите са почистени в Стар Дизел гр. Шумен нямат отклонения за стажа си до тук. Турбокомпресорът е ревизиран и тестван на стенд в Колос-МС София с нов актуатор на Garrett. Сменена е всмукателната тръба от филтърна кутия до турбото с нова оригинална на Mopar. Вихровите клапи са функциониращи, почистени и реновирани с нови алуминиеви рамена и нов актуатор Pierburg. Сменен е масленият охладител с нов Nissens и оригинални уплътнители. Изпускателните и всмукателните колектори са напълно почистени по време на ремонта. Сменени са вериги, обтегачи, водна помпа, всички ролки, ремък, както и преден и заден семеринг на коляновия вал. Сменени са всички уплътнения по двигателя. Рециклирана вакуум помпа. Нов алтернатор Valeo. По охлаждането са сменени двата радиатора - воден и кондензатор за климатика с нови Nissens. Нов дебитомер на Bosch, нови температурни датчици и датчици за налягане, включително за налягане на маслото в двигателя Задвижване: Скоростната кутия е винаги обслужвана навреме, почистена основно на 250к км с нова свързваща платка и нов Lock-up клапан. Преден кардан е рециклиран с ново задно каре във Felix София. Диференциалите са с нови актуатори Dorman на маслените помпи. Предният диференциал е с нови тампони. Ходовата част: Всичко отпред е подменено. Нови горни, долни носачи, кормилни накрайници на Moog. Оригинални тампони на стабилизираща щанга Mopar отпред (единствените, които не се разхлопват след 6м. ) и полиуретанови отзад. Амортисьорите са FilchevShocks +50мм с регулируема твърдост. Пружини - Предни (FS) и задни (Dobinson) - усилени + 350кг. Нови шокови тампони, тампони на предни амортисьори. Гуми 32 с размер 255/70/18 BF Goodrich TA Ko 2. Екстериор: Подменил съм всички газови пружини на преден капак, багажник и отваряемото задно стъкло. Светлини: Всички (без основни мигачи) са подменени с лед. Крушките за къси и дълги светлини са на FaroveLaif G28 Gen2 с остатъчна гаранция. Задните светлини са от SPIDER AUTO със съвременен дизайн. Интериорното осветление също е LED. Нова предна броня. Спирачна система: Предни спирачни апарати са рециклирани с нови бутала, уплътнения и водачи. Нови дискове и накладки. Множество допълнителни по-малки подменени важни неща като сензори за налягане в гумите, електронни модули и други. Стойността на инвестицията в части е над 18000лв. Състоянието на автомобила е изключително добро общо взето много трудно тази кола да има съществуващ аналог.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • Bluetooth \ handsfree
- • LED фарове
- • OFFROAD пакет
- • Авт. контрол на стабил.
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Блокаж на диференциала
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Напълно обслужен
- • Парктроник
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Тунинг
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
Преглеждания: 219
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.