Audi A4 B6 1.8T Quattro
Два ключа, преглед и винетка платени до Март 2025г, напълно изрядна, обслужвана редовно, с газов инжекцион, кара се почти всеки ден. Сменени неща на 295. 000км през Септември 2023г: Масло двигател, скорости, диференциал Всички филтри, филтър газова + нови маркучи газова, сменени почти всички гарнитури по двигателя, капак клапани, семеринги на разпр. валове и колянов вал, гарнитури на маслен охладител, на картер, гарнитура всмукателен колектор, гарнитура турбо, сменена гарнитура на главата поради теч на масло - нови болтове и шлайф, като цяло имаше течове на масло от почти всяка възможна гарнитура когато я купих, сменен комплект ангренаж със ролки и обтегач, сменена водна помпа със такава с метални перки, сменени изгнили тръби на охладителната система със втора употреба във перфектно състояние както и радиатор (колата е Италианка, през определен период сигурно е карана на вода), сменени повечето стари маркучи за антифриз с нови, сменен тройника за антифриз на главата, сменен температурен датчик за антифриз със качествен нов (прекъсваше на студен двигател), охладителната система е промита и антифриза е нов, сменен датчик за нивото на маслото и датчик за налягане на маслото с качествени такива които няма да започнат да дават грешки след няколко месеца, преди това лампата за нивото на маслото светваше когато ? е кеф въпреки че маслото беше на макс, сменени тампони на двигателя включително този отпред, единствените останали загуби на течности са леко омасляване около турбото и сълзене на антифриз от изпарителя за газта, губи съвсем малко антифриз от там, около 200-300мл на месец грубо, разхода на масло не съм го засичал правилно все още но за изминати 3000км от последната смяна маслото е спаднало съвсем леко от максимума, съмнявам се че ще трябва да се долива до следващата смяна, като цяло няма излишни пушеци дори и при студен старт на -10, и си пали по същия начин както и на +10, със 2-3 оборота на стартера. Обслужена е пролетта с Fuchs Titan 5w40, маслен филтър на Mahle, по-голям от стандартния за модела и също така въздушен филтър. Сменена е и газовата бутилка края на миналата година на стойност 400лв и е валидна до 2033г. Също така е сменена и тръба за картерна вентилация която беше спукана, както и двата клапана на картерната вентилация. Миналото лято е зареден климатика и са ревизирани клапите (духаше само топло от шофьорската страна) и сега всичко работи както трябва, не се затруднява да държи 21-22 градуса без значение колко е топло навън, претапициран таван с алкантара, сменени предни дискове с накладки, задните дискове са към края но могат да карат още, на практика нови летни гуми 235 45 17 със алуминиеви джанти без кривини, вибрации или заварки, с минимални забележки, предна дясна има леко ожулване от бордюр, с колата давам още един чифт железни джанти 16ки които си вървяха с нея, в добро състояние с гуми 205 55 16, гумите са със доста грайфер, но стар дот. Фаровете са рециклирани и са с Лед крушки, светят много силно. Стоповете имат пукнатини но не пропускат вода и тем подобни. Куатрото си работи перфектно без излишни шумове, предницата не е разбита, няма никакъв луфт, единственото нещо което се чува е кормилен накрайник от дясно, но се чува само по черен път или на път с много дупки. Колата има и чисто нови гумени стелки за модела тип леген, купени преди около 6 месеца. Няма ръжди освен няколко точки от камъчета на пътя, няма изгнило, няма паднал лак, има малки козметични забележки по боята, но нищо сериозно, има забележки по предната и по задната броня. Реален разход на газ при нормално (не бавно) каране, средно, по колонка ми дава 11/100, може да варира според това колко градско и колко извънградско е карана но никога не ми е стигала над 13, докато извънградско може да даде около 9-9. 5 при икономично каране. Като цяло няма нищо сериозно за правене по колата и не бих я продавал защото исках точно Б6 1. 8 турбо куатро, поддържал съм я и съм я стягал като за лична кола без да пестя пари за поддръжка и без компромиси, но вече ми трябва семейна кола с по голям багажник и тази не ми върши работа.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • LED фарове
- • Авт. контрол на стабил.
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Газова уредба
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Лети джанти
- • Напълно обслужен
- • С регистрация
- • Серво усилвател на волана
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
Преглеждания: 105
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.