Създаване на корпоративна репутация Идентичност, имидж и представяне
Греъм Доулинг
Състояние
Отлично
Издателство
Рой-Комюникейшън
Град на издаване
София
Година
2005 г.
Език
Български
Страници
330
Корици
Твърди
Категория
Икономика, бизнес и финанси
Формат
235/165
Дебелина (мм)
25
ISBN
954905019
Бележка за книжаря
378
Корпоративната репутация е много ценен стратегически актив за всяка компания.
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.