Subaru Legacy Spec B
Марка и модел
Subaru Legacy
- Билщайн спортно окачване от завода. - 6-степенна Sti кутия от завода и бутон за пълно изключване на Traction Control. - Панорамен лунен покрив достигащ задните седалки (работи, без течове). - Поръчков спортен алуминиев радиатор с ядро 40мм (двойно по-дебел и ефикасен от заводския). - Поръчкова изпускателна генерация от задният мост назад - пресметната и направена за един изход с ръчно изработено гърне от неръждива стомана, вътре с формата на конус и метална вата. Звука е плътен и уникален без да надува главите на хората в купето. - Преден лип от WRX/STi модел CS Style 2. - Затъмнени задни прозорци и шибедах с висококачествено фолио с допълнителна UV защита в Астра Фолио. - Сменени фарове със свежи (болежка им е замъгляване и пукнатини от вътре ако не са били пазени с фолио). - Фолирани фарове, стопове, мигачи в огледалата, трети стоп, задна светлина и стоп за мъгла с опушено висококачествено фолио с UV защита. - Всички хром детайли по автомобила са фолирани в черно за подобряване на визията - прагове, багажник, релси на тавана, предна решетка. - Алуминиев преден капак с въздухосъбор от дизелов такъв модел. - Вграден WEFA модул в жабката, който позволява за - USB, Aux, Bluetooth свързано директно в оргиниалното радио с перфектно качество на звука. - Оригинална тъчскрийн навигация с диск от 2017г. (По форумите има хора, които правят всяка година нови дискове за символични пари). - Заводски 18 цолови джанти. Автомобилът е поддържан без компромис при Тихомир (Варна, JSC Garage) с оригинални части. Маслото и филтрите се сменят редовно на 8000км с Мотул. През годините съм сменил всичко по колата с нови части (буквално). Веригите са сменени преди около 50-60 000км, горивен филтър преди почти 2г. и съединителят с оригинален на Субару също. Сменени свещи преди около 2000км и почистено тяло на дросела. Всички тампони по колата също са сменени преди няколко месеца. Технически колата е в перфектно здраве. Предни амортесьори също са сменени с нови оригинални. Има забележки по екстериора и интериора породени от годините експлоатация и няма нищо фрапантно. Миналата година са обработени и боядисани веждите на задните калници (болежка на всеки японски автомобил). ***Двигателят омаслява дясна глава и има симптоми за сменяне на гарнитури. Километрите са оригинални и двигателят не е отварян от завода и работи безотказно. В града няма проблеми, но на дълги разстояния е добре да се проверява антифриза, но още проблема е в начални стадии. Големият радиатор много помага и пази автомобила в този случай. *** Като цяло, който си я хареса и смени гарнитурите, ще има верен семеен GT автомобил или стабилна база за тунинг без други проблеми.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • Bluetooth \ handsfree
- • LED фарове
- • Авт. контрол на стабил.
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Панорамен люк
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Централно заключване
- • Шибедах
Преглеждания: 29
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.