BMW 330 330d XDrive N57
Здравейте, разделям се с горепосочения автомобил, който е при мен малко над 2г. През това време смених доста неща, като съм се старал, доколкото ми позволяват финансите, разбира се да се облужва и ремонтира само с оригинални части. Ще изброя по надолу, тези за които се сетя на момента. За почти всички части имам фактури и работни карти от сервиза. Разделям се с нея, не защото ми трябват пари, няма да заминавам за Германия, Холандия и други европейски държави, а просто защото искам да взема по-нова кола. В колата не е пушено, аз съм 3ти собственик, като предишният собственик също не е пушач. Вкарана е нова от Италия на 1км, и е карана от 2 собственика, по 6г всеки. Към нея има 2 комплекта джанти 17" (Brock RC Design 21) и 18" (Style 322 OEM спорт пакет). Наличен ДПФ и много лек софтуер от предишния собственик, не е мерена, но не е повече от 280-285к. с. Цялостно смея да твърдя, че е запазена и сравнително с богат набор екстри за модела: подгрев на седалките къпхолдъри асистент за спускане по наклон панорама/шибидах полу-електрически седалки с надуване на бордовете автоматични фарове и чистачки пръскалки на фаровете електрохроматични огледала за обратно виждане, като страничните също така са електрически с прибиране и подгрев. Дясното, също така има възможност за накланяне при паркиране навигация салон за непушачи парктроник преден/заден 2 ключа лайт пакет(подсветки на дръжките на вратите) електрически теглич Малко информация за нещата, които съм сменил през времето докато е била при мен: масло(Castrol Edge Titanium 5w30) на всеки 10к км с всичките прилежащи филтри акумулатор - AGM Bosch с остатъчна гаранция 3. 5г пистов ремък и всичко накачено по него, водна помпа, ролки термостати демпферна шайба - оригинална ЕГР - оригинален Borg Warner, който сгъна за 12к км и просто вече е изключен софтуерно, защото ми писна носачи и тампони - Lemf? rder хидравлична помпа - Meyle 4 диска с накладки - АТЕ рециклирани 4 спирачни апарати, със смяна на спирачни тръби и течност сменени гумени карета на заден кардан рециклиран изцяло преден кардан масла на кутия, раздатки и диференциали сменено уплътнение на панорамата Колата има минати 2 сервизни акции, преди около 5-6 хиляди километра в Мкар Пловдив за смяна на външни стопове и вентилатор на парното. Инсталиран от мен X-Delete, като лятото се кара само на задно. Акаунтът за него, заедно с мейла и паролите се предават на новия собственик. По-подробна информация за сменените неща, мога да дам по телефон или Viber/Whatsup, защото предполагам изпускам неща. Малко информация и за забележките на колата, не искам да разкарвам никой напразно, да губи собственото и моето време. Шибидахът не се отваря и набива грешка, вижда се на снимките. Не е ремонтирана, защото най-добрият сервиз за това е в София, а нямам възможност да отида да си оставя колата за няколко дни. Друга забележка, която се вижда на снимките е от много " кадърни" шофьори, а именно одрано на предна броня, както и 2 следи на задна лява врата, от отваряне на чужди врати в мен. Надуто от слънцето на декоративната пластмаса на волана. Колата по VIN номер се води 318D, повече инфо мога да дам по телефона. Разбира се, всички забележки ще бъдат съобразени с цената, като се изговорят нещата на място. Бартери не ме интересуват за абсолютно нищо. Оглед след предварителна уговорка е възможен почти всеки ден за гр. Пловдив.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • Bluetooth \ handsfree
- • Авт. контрол на стабил.
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Ксенонови фарове
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Панорамен люк
- • Парктроник
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Теглич
- • Централно заключване
- • Шибедах
Преглеждания: 183
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.