Zero FXE 7.2 Z-Force
Здравейте, продавам електрически мотоциклет Zero FXE 7. 2 модел 2022-ра година. Регистриран и напълно обслужен. Технически преглед валиден до Юли 2026-та година. Максималната му скорост е 143 км/ч. В спортен режим ускорява от 0-100 км/ч за 4 секунди. С последни актуализации на софтуера от 2024-та година правени в представителството на Zero в София. ВАЖНО! Цената е крайна и не подлежи на коментар! Ако цената не ви устройва се насочете към друг мотор! Не се интересувам от бартери! Моторът се усеща е изключително лек, пъргав и маневрен, благодарение на скромното си тегло от 135кг и безчетковия електрическия мотор с въздушно охлаждане, генериращ впечатляващите 106 нютон метра въртящ момент, осигурявайки висока ефективност и невероятно ускорение. Моторът е директно свързан към задното колело посредством ремък от въглеродни влакна, което осигурява плавно и максимално ефективно ускорение. Управлението е изключително прецизно. Моторът разполага с три режима на шофиране икономичен, спортен и режим по избор. При третия режим чрез мобилно приложение могат да се настройват максималната скорост, въртящият момент, спирачното усилие и регенерацията на енергия. Моторът работи в комбинация система за регенерация на енергията при спиране. Батерията от най-висок клас разполага с висока енергиина плътност и максимален капацитет от 7. 2 киловат часа, от които използваеми са 6. 5 кв часа. Батерията е проектирана за дълъг живот и има пет години гаранция, независимо от пробега. Освен това разполага с режим за дългосрочно съхранение, който опитимизара заряда на батерията и допълнително подобрява дългосрочното и здраве. Пробегът с едно зареждане варира според пътните условия, но най-вече според стилът на каране на водача. В градски условия пробегът при нормално каране е 150-160км, по извънградски пътища е 90-100км. Батерията се зарежда от 5% до 100% за 9 часа с вграденото 650-ватово зарядно, което се включва директно в домашения контакт. Времето за зареждане може да се съкрати до 1 час, ако се монтира допълнително 6 киловатово зарядно и с подходящ адаптер може да се използват публичните зарядни станции при по-дълги пътувания. Цената за пълното зареждане на батерията в домашни условия при днешните цени на електроенергията варира между 1, 50лв на дневна тарифа и 0. 90лв на нощна тарифа, при разход от 6 кв/ч на 100км за извънградско каране и 1. 00лв на дневна тарифа и 0. 60лв на нощна тарифа при разход от 4 кв/ч на 100 км за градско каране. При средна цена от 20ст. на кв/ч, хиляда километра пробег струват между 8лв и 12лв (за градско и инзвънградско съответно), а 10 хиляди километра пробег излизат от скромните 80лв до 120лв (за градско и извънградско съответно), нищожни суми на фона на цените на горивата. Като прибавим, че моторът не изисква почти никаква поддръжка освен да се следи състоянието на гумите, ремъкът и спирачките, фарът, стопът и мигачите са LED, в дългосрочен план експоатацията на мотора излиза изключително евтино. Няма смяна на масла, филтри, свещи, съединители, вериги и разни подобни. Електрическия мотор разполага с директно задвижване Производителят дава 1500 цикъла живот на батерията или приблизително 220 хиляди километра пробег, но това е при градско каране. Дори моторът да се кара основно извънградско и да изминава между 80 и 100км с едно зареждане, това прави между 130 и 150 хиляди километра живот на батерията преди капацитетът на батерията да падне под 80%, което не е никак малко. Батерията е производство на китайската компания Farasis, която доставя батериите за електрическите SUV модели нa Mercedes-Benz EQE и EQS, може да го проверите в интернет. Относно гаранцията трябва да се обърнете към представителството в София за да се прехвърли на новия собственик. Моторът се кара с изключителна лекота. Подходящ е както за градски условия, така и за всякакви извънградски и черни пътища, благодарение на 29-сантиметровия си пътен просвет. Оборудван е със 17-цолови алуминиеви джанти с гуми за асфалт Pirelli Diablo Rosso II, осигурявайки максимално сцепление, но при желание може да му монтирате гуми за офроуд. Окачването може да се регулира ръчно при необходимост. Предното окачване е на японската компания Showa, спирачната система е на испанската компания J. Juan, придобита от Brembo през 2021-ва, а анти блокиращата система е 9-то поколение ABS на Bosch. Задното окачване разполага с 23см ход на амортисьора. Също така моторът разполага с 5-инчов цветен TFT дисплей, на който може да избирате каква информация да се показва, като скорост, обороти, въртящ момент, температура на мотора и контролера, остатъчен пробег в километри и други. В допълнение може да свържете телефона си и да го използвате като втори дисплей. Пълните характеристики на модела може да видите на официалния сайт на производителя. Моторът има забележки по външния вид, съобразени с цената. Към мотора давам оригиналната опашка, ако решите да го върнете към заводския му вид. Чисто нов този модел струва 14 хиляди евро без транспорта до България. В българското представителство на Zero цената му е 30 хиляди лева! Сами може да проверите на страницата им: zeromotorcycles. bg/fxe или като им се обадите по телефона. Моторът се кара с категория A2. Причината да го продавам, е че искам да си купя по-големия спортен модел Zero SR или SR/F. Моторът може да се види в Бургас или в Стара Загора след предварителна уговорка по телефона. За допълнителна информация се обадете на посочения телефон.
Преглеждания: 455
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.