Mercedes-Benz Sprinter 3.0 CDI АВТОМАТ
Марка и модел
Mercedes-Benz Sprinter
4325мм 375000км Двигател и скорости : Двигател ОМ642 v6 3. 0 cdi 250hp remap, нова турбина 10000км, преработени изпускателни колектори Drift Crimes Fabrication за да се избегне проблемът с отчупването на парченца и повреждане на геометрията. Автоматични скорости 722. 6380 5g tronic (най -здравата и безпроблемна кутия на Мерцедес използваща се и в AМG модели). Пълен рециклаж на торк и кутия и нова платка преди 10к км. Окачване : Нови вътрешни накрайници Meyle HD; Нови шарнири Lemf? rder; Подменени задни амортисьори с Heavy-duty вариант; Монтирани универсални възглавници отзад с къстъм стойки, изрязани на лазер и боядосани прахово; Понижаващ ресьор отпред . Спирачки : Отпред - Чисто нови апарати, нови дискове: ATE Sport (перфорирани и нарязани) с чисто нови накладки и кабелчета ATE; Отзад - Дискиве АТЕ Sport (перфорирани) c чисто нови накладки и кабечета ATE; Ръчна спирачка - чисто нови накладки и пружинки BOSCH. Конструкция: Перфектна изработка от фирма Volev София 4. 20/2. 06; Поцинкована, с алуминиева ламарина отгоре 4мм със 62. 5см стъпка. Имаше леко натиснато при единият стоп и е нарушен малко цинкът където стъпва пътеката. Гуми и джанти: Има три варианта по ваш избор - 1. Вариант - Чисто нови алуминиеви джанти ALUTEC 17ки; Гуми: MICHELIN 235/60/17C нови, 8000км, летни 2. Вариант - Алуминиеви Джанти ALUTEC 16ки; Гуми: MICHELIN 235/65/16с предни 8мм, летни PIRELLI 235/65/16с, задни 7мм, всесезонни 3. Вариант -Стоманени джанти оригинални 16ки, гуми : KUMHO 235/65/16с предни нови, 6000км, Зимни LASSA 235/65/16c, задни 8мм 8000км зимни Резервна гума: Чисто нова оригинална джанта с чисто нова гума CONTINENTAL 235/65/16c; Чисто нови оригинални стойка и захвати. Ектериор: Предна броня AMG, стъклопластова спална кабина и спойлер, Performance огледала, допълнителен хром резервоар 120 литра - изключително прецизно монтиран с къстъм стойки, изрязани на лазер и поцинковани , с оригинални тръби и маркучи с вътрешна подкачваща помпа прехвърляща в оригиналния резервоар. Ветробрани и дефлектор Team HEKO. Биксенон Фарове c DRL, неонови стопове и странични габарити, цялостно затъмнени стъкла с 3M фолио, челен 30%, станични 30% имам и други стъкла - 50% по ваш избор. Интериор: HIGHLINE изпълнение, карбонови лайсни. Андроид мултимедия най-висок клас с усилвател и бас каса 12 инча. Подменени говорители, печка Webasto, широко спално отделение с легло с повдигащ механизъм и много място за багаж. Два комплекта стелки зимни и летни. Килограмова седалка с подлакътник. Информация: За swap-a е закупен цял катастрофирал бус 318 cdi, 2011та година на 197000км, от който са използвани мотор, скорости, заден мост, кардан и всичко нужно за конверсията. При смяната на двигателя са сменени следните части с нови- вериги комплект, балансиращ вал, семеринги, водна помпа, воден и климатичен радиатори Nissens, казанче и маркучи за хидравликата, виско перка, дифузьор, ремъци, ролки, обтегач, катализатор, ревизирани стартер и генератор. Към камиончето давам и оригиналния мотор ОМ651(със спукано бутало, сменени вериги и лагери), скорости и всичко, което е било преди конверсията. Документи: Н1, 3500+3500. По талон е товарен 2920кг. Новият мотор не е вписван. Имам всички нужни документи за мотора, кантарна бележка 2120кг и са спазени всички изисквания за конструкцията и ще мине Технотест без никакви грижи. Карам си го така от години и не съм имал проблеми. При появил се сериозен клиент може да мина Технотест, сменям масло и филтри пред него и ще е с пълен резервоар!
Преглеждания: 222
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.