Mercedes-Benz CLK 200 Kompressor
Марка и модел
Mercedes-Benz CLK
Имам автомобила от 2016-та, като от тогава е стоял постоянно в гараж и съм минал около 20 к км с него. Напълно обслужен, сменени масла на скорости и диф при покупката, сменени всички семеринги на скоростната кутия. Маслото на двигателя е Ravenol RCS 5W40 и е на под 200 км. По автомобила са вложени доста средства и е направен и силов тунинг: - оригинален windstopper - окачването е сменено с Bilstein B8 амортисьори и понижаващи пружини H&R, въпреки това вози доста добре и е много стабилна в завои, няма и проблем с повечето легнали полицаи в София - регулируеми задни камбер щанги - полусликове Nankang NS2R почти нови - добавена е по-голяма шайба на коляновия вал на NSP Performance - чип тунинг с увеличени времена на впръскването, добавен малко аванс на запалването и stage 1 на обогатяване на сместа през Star. Около 208-210кс е в момента, карам го само със 100 октана, но не е кноквал и с 95 - сменен съединител и демферен маховик през 2016-та, като причината беше в лагера на стария маховик, старите съединител и маховик реално са в норми (освен лагера), пазя ги и тях - капака на клапаните е сменен с такъв, на който картерната вентилация се разглобява и е изчистен и прясно боядисан - картерната вентилация за средно натоварване е напълно обновена Салона е много запазен, има леки забележки по волана и шофьорската седалка (виждат се от снимките).
Допълнителна инфомация:
- • 2(3) Врати
- • Авт. контрол на стабил.
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Предни
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Лети джанти
- • С регистрация
- • Автопилот
- • Тунинг
Преглеждания: 39
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.