Компресори Atlas Copco Нов винтов компресор LCN5m 5.0м3/мин 45HP дизел
Нов Професионалнен Мобилен винтов компресор LCN5m3-7, 5м3/мин (5000 л/мин), дизелов двигател 45 к. с, 7 бара . Цената е за компресора без ДДС и гаранция 12 месеца. Производство и доставка по поръчка до 90 дена с морско навло цена: 14200 ЕВРО без ДДС Производство и доставка по поръчка до 40 дена с жп влак навло: +2200 Лева с ДДС Производство: Завод на Atlas Copco! ЕС СЕРТИФИКАТ: ДА! . - Други модели сондажни машини и компресори предлагани от Сонди Про-Варна, може да видите в страницата ни в mobile. bg: tampers. mobile. bg - Друго предлагано ново индустриално оборудване внос от Европа предлагано от РЕМТЕХСТРОЙ ГРУП може да видите на адрес: www. remtechstroy. eu/bg . Дизеловият компресор LCN5m3-7 е необходим за непрекъснато подаване на сгъстен въздух към различни пневматични инструменти. Може да се използва в строителството, в различни производствени предприятия, складове. Също така се използва за въздушно пробиване със сондажна машина. . Оборудвана с дизелов двигател Kubota V1505T с максимална мощност 33 kW. Максималната производителност е 5 м3/мин, оборотите на двигателя са 3000 об/мин. . Пълен аналог на CPS175-7. В условия на Европа компресорите се доставят под нова марка производство на завод Atlas Copco в Китай. Компресора е изключително безшумен и отговаря на най-строгите екологични стандарти по целия свят и в Европа. Има компактен размер за лесно боравене. Оборудван е с теглич. . ХАРАКТЕРИСТИКА: ЗАДВИЖВАНЕ: ДИЗЕЛОВ 44, 8hp (33KW) с електрически стартер, водно охлаждане ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ: 5, 0 m3/min (Flow rate: 185 cfm) РАБОТНО НАЛЯГАНЕ: 7 bar (8. 5 bar max) ШАСИ: 2 КОЛЕСНО ТЕГЛО: 850 КГ ДО 20КМ/Ч . ГАБАРИТ: Дължина=2960 х Широчина=1350 х Височина=1311 ММ ВМЕСТИМОСТ МАСЛО КОМПРЕСОР: 8 Литра ОХЛАЖДАНЕ ДИЗИЛОВ ДВИГАТЕЛ: ВОДНО ВМЕСТИМОСТ НА РЕЗЕРВОАРА: 67 литра . БРОЙ ЦИЛИНДРИ ДИЗИЛОВ ДВИГАТЕЛ: 4 БРОЯ (Kubota V1505T) ОБОРОТИ: 1850/3000 ОБР/МИН ВМЕСТИМОСТ НА РЕЗЕРВОРА: 67 Литра РАЗХОД НАФТА 0%/100% Натоварване: 3. 01/8. 17 кг/час . Kubota V1505T е 4-цилиндров дизелов двигател с обем 1, 498 л, мощност 33 kW (44, 8 к. с. ) и диаметър на буталото 78 мм. За да удовлетвори емисионните норми в мощностния клас от 19 до 37 kW, компанията разработва двигател с добавяне на Common Rail, DPF и EGR. Въвеждането на Common Rail изисква промяна на горивната уредба на базовия двигател от индиректно на директно впръскване на горивото. Предизвикателството пред японските инженери е голямо дотогава не е съществувал двигател с Common Rail и толкова малък диаметър на буталото. . БАЗОВИЯТ КОМПЛЕКТ КЪМ КОМПРЕСОРА: - 1 К-Т ИСТРУМЕНТИ, ЧАСТИ И ФИЛТРИ 4 К-Т - 1 Б-Р РЪКОВОДСТВО ЗА ЕКСПЛОТАЦИЯ
//www.youtube.com/embed/3bkARjx0aHE
Преглеждания: 117
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.