Самозасмукваща,работи с бутало на принципа на електромагнит.
Външната помпа работи с електромагнит, а не ротор и за тази цел има еднопосочен клапан. Дори след запалване един път на двигателя може да се спре захранването на външната помпа и горивото ще продължи да преминава при дизел ГНП, ако му е наред вакуумът.
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО трябва да поставите филтър за гориво на входящия маркуч. Горивото в резервоара не е чисто като в колонката на бензиностанцията. Резултата е задръстена помпа.
Ако няма фабрично връщане на излишното гориво, се прави такова.
Препоръчваме както монтажът, така и ремонтите на всяка външна горивна помпа да се извършват в специализирани сервизи, където е налична прецизна диагностична апаратура. Стендът служи не само за първоначална проверка на производителността, но и за тестване на техническото състояние на помпите след ремонт.