BMW 328 8HP70 TURBO KW CLUBSPORT V3 TRACKTOOL
Здравейте, продавам напълно готов пистов автомобил. Двигател: - биели Maxxspeedingrods - ARP шпилки за главата и основните лагери - бутала от 2. 8 - маслена помпа с нова custom ос с 3 болта Двигателя е изцяло ревизиран от-до, всички гарнитури, лагери, семеринги и вериги са сменени. Блока и вала са мерени, проверени и са перфектни. Гарантирам, че е перфектен във всяко едно отношение и няма да има каквито и да било технически проблеми с него. Периферия: - маслена конзола от МЗ с термостат и изводи за охлаждане + връзки и радиатор DO88 - бобини от VAG - изпускателен twin scroll колектор от The kangaroos team - Лагерно Турбо TURBOSYSTEMS S57 - чисто ново. - Wastegate TURBOSMART 40 gen V - Интеркулер 450/300/63мм - Механичен дросел - турбо интейк от неръждавейка с филтър защитен с мембрана от Guardianfilters - Даунпайп и генерация на 76мм с мека връзка и резонатор стигаща до диференциала. - Електроника на LD performance Megasquirt 3 с табло и инсталация plug & play. - 8HP70 в компект с електрониката, кардан към м3 заден мост, както и с монтиран допълнителен охладител за маслото и монтиран oil pan с допълнително охлаждане. Има по-голям воден радиатор и преправена система с казанче от е36 м3. Сменени помпи в резервоара и във външен съд- като автомобилът се кара на 0. 8 бара и 50/50 бензин Shell V-power 100 и етанол и вади 402, доста линейни коня за турбо мотор. Окачването е KW Clubsport V3 Предните спирачки са чисто нови - 4- бутално Brembo, с чисто нови накладки RSL29. Съпорти от NS Custom. 380 mm дискове от М3 Е92. Вървят в комплект с носачи от е46м3, шенкел от м3, накрайници от м3 - реално колата е с предница от е46м3 Заден мост - е46 м3, заедно със спирачките пълен комплект- Също така автомобилът е с подсилено купе, независимо, че нямаше проблеми го направихме превантивно, и също изразяхме веждите и заварихме, за да побират по-големите гуми и всичко беше направено в Мирафиори. Сменени задните камбър щанги. Преден кастър тампон на MRT Джантите са чисто нови JR SL01 10. 5J с предни гуми 295/30 R18 Nankang AR1 и задни 315/30 R18 Nankang AR1. Предна разпънка от е46 м3 кабрио- по-твърда е. Предния капак, задния капак, калниците са от фибро стъкло. По интериора: Мокета е с изстърган дунапрен и интериора е олекотен от всичко излишно, без да е рязано от купето нищо. Автомобилът в момента е около 1260-70 килограма без пилот и гориво. Шофьорската седалка е sparco grid q qrt като е монтирана с шина спарко и възможно най-ниски адаптери за е46 от ns customparts. В компект с 4 точков колан на спарко Волан M3 E46 с пера Предполагам че изпускам доста за автомобила, при въпроси на дадения телефон
Допълнителна инфомация:
- • 2(3) Врати
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Блокаж на диференциала
- • Бордкомпютър
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Мултифункционален волан
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Централно заключване
Преглеждания: 194
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.