Mazda CX-5 GRAND TOURING | 4X4 AWD | BOSE
Джипа е внесен от Канада за мой близък, през 2020 год. на 20 000км с лек удар в дясната врата (изцяло подменена). Той я кара 3 години във Варна и черноморието до 130 000км, когато реши да я продава и аз закупих, през 2023. През целия период, и при двама ни, се води сервизна история, маслото се сменя на всеки 10/12к км. Джипа е изключително добре обгрижван, почти всяка седмица го мия и почиствам, кожения(ест. кожа) салон е основно почистен и подхранен, без забележки. Никога не е пушено в колата. Кара се леко, возя децата си в нея. Чисто нови летни гуми HANKOOK Ventus Prime с DOT 2023 + зимни в отлично състояние. Уникална музика BOSE с 10 говорителя и суббуфер в резервната гума, с плътен и мощен бас. Купето е доста добре обезшумено. Седалките удобни с перфорирана кожа за да не спарва. Двигателя, изключително тих за обема си - 2, 5 атмосферен Sky Active, 4 цил. , 194к. с. най-здравия и надежен на марката, с който се завръщат и реабилитират на автомобилната сцена, през 2017, след неуспеха с предишните модели с двигатели ford. В ниските обороти буквално не се чува в купето, а когато има нужда се развърта с лекота до 6-7000 оборота и ускорява доста прилично, а всяко изпреварване е със спокойствие за водача. Разхода също е приличен 10/100 смесено, +-1л за гр. /извън. Автомата е класически 6-степенен на Mazda, сменя доста бързо, а в ниските обороти не се усеща въобще. Разбира се няма нищо общо с немските, с двойни съединители, но и цените за обслужване или ремонт, са в пъти по-ниски. Управлението е доста директно, джипа е доста послушен и приятен за каране. Позицията на седене висока, с отлична видимост. В страничните огледала има подсветки за сляпата зона, а при пуснат мигат и звуков сигнал. В челното стъкло има сензор/камера за избягване на удар, буквално спира сама, ако вие сте се разсеяли преди пешеходна пътека или някой отпред спре по-рязко. Генерално разходите по колата са незначителни за класа, годината и системите, с които разполага. - масло и филтри (сменени 146к км)- 300лв - пистов ремък с обтяжна и паразитна ролка (сменени 134к км) - 400лв. - масло на автомата (сменено 120к км) - 200лв. - дискове и накладки (не са сменяни, но са на път) - 500лв общо за всичките колела (без труда) Пребоядисани/сменяни детайли: - предна дясна врата (2020) - сменен десен стоп, по каско (2024) - преден капак, по каско, заради големи дупки от камъчета (2024) Забележки: - предната броня е за боя, но каското я отказаха. Причината за продажба на тази страхотна кола, е че вече ми е нужна по-голяма (Бартер за CX-9), членовете на семейството се увеличават : )
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • Bluetooth \ handsfree
- • LED фарове
- • Авт. контрол на стабил.
- • Антиблокираща система
- • Блокаж на диференциала
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Сервизна книжка
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
- • Шибедах
Преглеждания: 24
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.