Нова Професионална Самоходна Сондажна машина Track-Pro260CN (v.87Н2) до 260 метра /сонда за вода/
Нова Професионална Самоходна Сондажна машина Track-Pro260CN (v.87Н2) до 260 метра /сонда за вода/
НОВО: НОВА МОДЕРНИЗИРАНА ВЕРСИЯ НА СОНДАЖНА МАШИНА Track-260CN с Дизелов двигател 87HP, ВЕРСИЯ ПРО v.87Н2!
Основно Предназначение (1): Водно сондиране /Сондиране с водно промиване/ до 240-260 метра
Основно Предназначение (2): Въздушно сондиране /Пневмо-ударно сондиране/ до 150-160 метра
Цената е с ДДС и гаранция 12 месеца*/*!
(1) Производство и доставка по поръчка до 90 дена морско навло от Китай: 39420 лева с ДДС
(2) Производство и доставка по поръчка до 40 дена жп навло с влак от Китай: + 6000 лева с ДДС валидна до 15. 09. 2024, актуална цена само при запитване на спедитор.
/*/Гаранция 12 месеца при изпълнение на Опция (5) Техническо обслужване от Ремтехстрой Груп или от оторизиран сервизен център.
/**/Гаранция 6 месеца при неизпълнение на Опция (5) Техническо обслужване от Ремтехстрой Груп или от оторизиран сервизен център.
- За повече яснота и начин на ползване на Мобилна сондажна машина Track-260CN, моля заредете видеото на адрес:youtu. be/OGa-mS-Cqvk
- Други модели сондажни машини предлагани от Сонди Про-Варна, може да видите в mobile.bg:tamper.mobile.bg
- Друго предлагано ново индустриално оборудване внос от Европа предлагано от РЕМТЕХСТРОЙ ГРУП може да видите на адрес:
www.remtechstroy.eu/bg
.
ХАРАКТЕРИСТИКА:
ЗАДВИЖВАНЕ: ДИЗЕЛОВ 87НP (65KW) с електрически стартер. 4 цилиндров.
ОХЛАЖДАНЕ: ВОДНО ОХЛАЖДАНЕ С ВЪНШЕН РАДИАТОР
ЗАДВИЖВАНЕ ШАСИ: от основният двигател
САМОХОДНО ШАСИ С ГУМЕНИ ВЕРИГИ
ТЕГЛО: 2500 КГ
.
МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ: 80 ММ-400 ММ
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 260 МЕТРА (водна промивка)
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 150-160 МЕТРА (сух метод с въздушно сондиране с мощни компресори/ пневмоударник )
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 80 МЕТРА (сух метод с шнек)
.
ВИСОЧИНА НА МАЧТА: 2,0 М
ХИДРАВЛИЧНИ ОПОРИ: 0,7 M
ГАБАРИТ: Дължина=2200 х Широчина=1400 х Височина=2200 ММ
ХИДРАВЛИКА: Помпа Hydraulic CN
ВЪРТЯЩ МОМЕНТ НА ГЛАВАТА: 5500-8500* Nm
БРОЙ ХИДРОМОТОРИ: 1 БРОЙ (ОПЦИЯ: 2 БРОЯ)
БРОЙ ХИДРОЦИЛИНДРИ: 2 БРОЯ
СКОРОСТ НА ВЪРТЕНЕ: 38-80 об/мин
СКОРОСТ НА ПРОБИВАНЕ: 90-160 мм/час
СОНДАТА Е С ПЪЛНО ХИДРАВЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ
- сила на притискане: до 14* тона!
- теглителна сила: до 14** тона, два хидроцилиндъра общо усилев-14 тона!
*/** Съгласно спецификация на завода производител.
- мачта се прибира с хидравлика
ВОДНО ПРОМИВАНЕ: ДА
ВГРАДЕНА ВОДНА ПОМПА: ДА
МОЩНОСТ НА ПРЕДВИЖВАНЕ: 10HP
ДЪЛЖЕНА НА МАЧТА/ХОД: 2000 ММ
ДВЕЖЕНИЕ ПРЕСЕЧЕНА МЕСТНОСТ: ДО 25 градуса
СКОРОСТ НА ПРЕДВИЖВАНЕ: 2. 5 КМ/Ч
РАБОТНО НАЛЯГАНЕ ХИДРАВЛИКА: 1. 45-2. 5 МПА
БАЗОВИЯТ КОМПЛЕКТ (100 МЕТРА) КЪМ СОНДАТА:
- 100 МЕТРА СОНДАЖНА ТРЪБА с диаметър 60МM x 2000ММ
- 2 БР. ГЛАВИ 100 МM и 133 ММ за пробиване на земя (Може да се променят диаметрите)
- 1 БР. ГЛАВА 150 ММ за пробиване на скала с твърдосплавни пластини
- 1 К-Т ИСТРУМЕНТИ И ЧАСТИ
(1) ОПЦИЯ КОМПЛЕКТ: + (по запитване) ЛВ с ДДС ЗА ПРОМЯНА НА ДИАМЕТЪР 76МM НА СОНДАЖНИТЕ ТРЪБИ
- 100 МЕТРА СОНДАЖНА ТРЪБА с диаметър 76МM x 2000ММ
(2) ОПЦИЯ ДВА ХИДРОМОТОРА НА РЕДУКТОРА: + (по запитване) ЛВ с ДДС
(3) ОПЦИЯ: BW-160 ПОМПА ЗА КАЛ: +4800 ЛВ с ДДС
(4) ОПЦИЯ: 5-inch DTH HUMMER (Пневмо-ударник диаметър 127 mm): +3600 ЛВ с ДДС
(5) ОПЦИЯ: 8-inch DTH HUMMER (Пневмо-ударник диаметър 203 mm): +8160 ЛВ с ДДС
.
(6) ОПЦИЯ Пълно Техническо обслужване (Ремтехстрой Груп): +2000 лева с ДДС, включва пълно обслужване на сондажната машина със западни масла и хидравлично масло по указание на завода съгласно предписания DIN. Зареждане с антифриз и гориво, тест на възли, хидравлика, дизелови двигатели (основен и за движение) и скоростна кутия. Пълна проверка, настройка и тест на механичен съединител. Пълно гресиране на мачта, на сух редуктор (херметизация), на водещи ролки задвижване и други механични възли. Изпълнение: 2-3 работни дни в сервизна база Ремтехстрой Груп - град Варна.
ПОМПА ЗА КАЛ (Нужна при сондиране над 100м)
BW-160 е хоризонтална трицилиндрова реципрочна бутална помпа с едно действие. Тялото на помпата е изработено от алуминиева сплав, така че е много лека и удобна за транспортиране. Помпата има две скорости и е лесна за работа.
Диаметър на цилиндъра: 65 мм
Ход: 70 мм
Реципрочни времена: 245-190 пъти/мин
Производителност: 120-160 L/мин
Налягане: 1, 5-2 Mpa
Диаметър на смукателната тръба: φ 51 мм
Диаметър на изпускателната тръба: φ 25 мм
Размери и тегло: 1200*550*580мм, 200кг
Дизелов двигател: 5. 88kw при 2200 об. /мин. : модел R185A
Електрически двигател / ОПЦИЯ/: 5. 5kw при 1440 об. /мин
МЕТОДИ НА СОНДИРАНЕ:
Има различни методи на сондиране , но кой е най удачния зависи от терена, дълбочината, диаметъра и други редица фактори.
ВОДНО СОНДИРАНЕ: Най-универсалния и често използван метод е ротационния с промивка, или така нареченото водно пробиване, при него възможностите са най-големи. С този метод могат да се достигнат най-големи дълбочини и сравнително широки отвори на сондажните кладенци, той е и най скъпия на линеен метър поради редица причини по бавна работа , по тежък , по скъпа амортизация и др. Начина на работа при него е следния : ротационно движение на пробивна глава посредством сондажен лост и изкарване на изкопания материал чрез промивка подавана от помпа. Чрез този метод може да се сондира навсякъде.
ВЪЗДУШНО СОНДИРАНЕ: Втори често използван метод е пневмо-ударно сондиране, така нареченото въздушно сондиране, чрез въздух под налягане подаван от голям компресор. Този метод се използва най често при сондиране в скали защото са най устойчиви . Максималната дълбочина която може да се достигне е около 600-700 метра. Много рисков метод, често сондирането по този метод се прекратява поради редица причини: не стабилен отвор, загуба на въздух, попадане в каверна(пещера), засипване на инструмента , попадане на глина , пясък , разлом и др. някои от рисковете могат да бъдат избегнати чрез успоредно подавана метална обсадна колона, която струва доста скъпо на клиента или преминаване на метода с промивка. При него ясно се вижда дебита и дълбочината на който се намира водоносния хоризонт. Сравнително ниска цена на линеен метър поради бързината с която се копае . Начин на работа сгъстен атмосферен въздух се подава през бавно въртящ се сондажен лост и задвижва пневмо-ударник който чука посредством корона подобно на къртачите използвани в строителството и въздуха изкарва натрошения материал на повърхността. Най широко приложение има във всички кариери за инертни материали където има взривни дейности. Рядко но има комбинирано сондиране, което използва пробивната глава която се използва основно при сондирането с промивка а за изкарването на шлама се използва въздух, използван при големи машини използващи голям натиск.
Друг често използван но силно ограничен метод за сондиране е чрез шнек или кофа . Намира най широко приложение при направата на пилоти които представляват сондажи с голям диаметър достигащи до здрава повърхност с цел предотвратяване на пропадания на пътища, мостове, сгради. Използван и за заздравяване на свлачища и срутища . Вече рядко намира приложение при сондирането за вода поради многото недостатъци които има в тази сфера . Може да копае основно по мекия горен слои на почвата достигне ли скала , по твърда глина , силно водоносен хоризонт някои по голям камък и др. спира . Предимство е големия диаметър който може да направи на сондажа и силно ограничен от към дълбочина максимум 20-30 метра като изключим големите пилот машини достигащи до 60-70 метра.