VW Bora 1.9TDI AHF 110
1. 9TDI AHF 110HP (ротор). -------------------------------------------------- ---- През последните 2 години, са сменени следните неща(за 90% от тях имам фактура от сервиза): Комплект съединител и маховик едномасов оригинален от 1Z. Стенд на дюзите на налягане 230бара. 4 броя дискове ATE power disk(нарязани) + 4бр. АТЕ накладки. Обновени фарове и защитно фолио. Висококачествени ЛЕД крушки на фаровете, интериора, задната и номера. Сменен воден радиатор, антифриз и термостат за -25С. Сменен климатичен компресор и едната перка на климатика. Ангренаж, пистов ремък, ролки, водна помпа. Масло 5W40, с всички филтри и филтър купе. Обслужена ходова част(тампони, шарнири, носачи, каре, лагер на главина, маншони) и стенд. Подмяна на генератор/алтернатор. MP3 player с USB и AUX, подменени 4бр говорители от по-нова година Бора. Обслужени клапи и моторчета на парното. Премахнат ЕГР механично и софтуерно. Софтуер на 132кс. и 300нм. Подменено крайно гърне с по-малко рестриктивно, наличен катализатор. Метална дебела кора под мотора. Сменени всички вакууми. Тампон горен скоростна кутия. Сменена картерна вентилация и гарнитура на капак клапани. Сменен дебитомер. Колата е с новия компютър(OBD2 програмируем). Голямо дясно огледало + сменени двете стъкла на огледалата с нови, със синя бленда + подгрев. Таблото е със сивите циферблати(Sport Tacho). Спортни пружини, леко снижена. Два чифта джанти с два чифта гуми. 17 цолови(BROCK B2 малко ЕТ, голямо J) с летни хубави гуми Kumho(на 1 сезон) и Continental (на 2 сезона), 16 цолови(тези на снимката) с 4 зимни Semperit (последен сезон). Подменени кабелите за подгревните свещи. Качествени гумени стелки за модела с фиксатори. При предишният собственик е правен целият таван, при мен са сменени сенниците с тези от последната Бора. И други дребни ремонти. -------------------------------------------------- ---- Забележки и проблеми, който са ми известни: Разход на масло от смяна до смяна (10 000km) 1л-1л и 200мл 5W40. Понякога не иска да заключи някоя от задните врати и трябва да се натисне по няколко пъти бутона за заключване. Първа предавка създава проблем при включване, влиза трудно, но не всеки път. Ръжда в началото на праговете от двете страни, заради отводнителните канали. Колата няма други ръжди, тъй като е внесена от южна Италия преди 6 години. Има забележки по пластмасите, но за годините са в добро състояние. Два ключа, оргинална аларма. -------------------------------------------------- ---- Има всичко платено, без винетка. Задължително прехвърляне.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • LED фарове
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Климатроник
- • Лети джанти
- • Напълно обслужен
Преглеждания: 34
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от глас.