BMW 530 d xDrive M Performance
Здравейте, продавам собствено си BMW F11 530 d xDrive с множество М Performance елементи и VIN номер WBA5K31060GN99328 Аз съм трети собственик на автомобила - 1-ви Немец, на 40 000 км става собственост на добре познатия в автомобилните среди Виктор Миленков, а след много преговори накрая аз се сдобих с него през м. януари 2020 г. на 109500 км. След като стана моя собственост, през февруари 2020 г. в Дару Кар бяха подменени гаранционно двигател, турбокомпресор, дюзи (инжектори), раздатка и DFP филтър (от колектора до края). На около 112 000 км бяха обслужени двата диференциала, скоростната кутия и подменена хидравличната течност (в това число и на адаптив драйв системата). Откакто е моя собственост, колата е поддържана от Михаил Колев в Дару Кар, а впоследствие от Ангел Ангелов в Ауто Бавария и М Кар София, където се поддържа и до момента. През почти петте години притежание, освен стандартните обслужвания на масла и филтри (които се осъществяват на всеки 10-11 месеца при пробег между 3000 и 5000 км), бяха подменени EGR клапан, всмукателен колектор, акумулатор, накладки, маншони на полуоски, механизъм на едната пръсалка на фаровете и различни други дребни и текущи неща. Автомобилът разполага с изключително обемна и подробна документация, отразявща сервизната му история и верифициращи пробега му. БМВ-то е добре оборудвано (далеч е от всички екстри), като има най-важната лично за мен екстра на всяко БМВ от горния клас - Adaptive drive (електронен контрол на амортесьорите, съчетан с активни стабилизиращи щанги срешу наклоняване на каросерията в завои, осигуряващо допълнителен комфорт и стабилност) като допълнително са монтирани спортни пружини Eibach на предна ос, спрямо които е нивелирано въздушното окачване на задната ос. Съшо така разполага с М-пакет от завода, comfort access (безключов достъп), комфортен кожен салон с подгряване, електрическа настройка и памет на предните седалки, 4-зонов климатроник, щори на задните прозорци, панорамен таван, Head-up display, адаптивни LED-светлини, преден и заден парктроник с камера за задно виждане, дигитално табло (6WB), кафас камера и разпознаване на знаци, професионална навигация NBT (картите мисля са от 2022 г. . . скоро ще бъдат актуализирани), асистенти за шофиране, външни (и вътрешно) огледала с бленда срещу заслепяване, ел. сгъване, памет и подгряване, аамбиентно осветление, индикация за налягането в гумите, аларма с имобилайзер и др. Допълнително от предишния собственик са поставени множество ОЕМ M Performance елементи - бъбреци, карбонови интериорни лайсни, педали, волан (освежен с подменена кожа и алкантара миналата година от Вилнер), преден карбонов сплитер, карбонови капаци на страничните огледала и стикери на праговете (прясно подменени с чисто нови на 09. 12. 24). С колата вървят летни велурени и зимни гумени (включително за багажника) ОЕМ стелки, както и оригинален пожарогасител, монтиран на шофьорската седалка. Автомобилът разполага с 20 цолови джанти стил 303 от F01 с летни гуми Bridgestone Potenza Sport 245/35-285/30 на два сезона и пробег около 7-8000 км; в момента е със зимния сет - 18 джанти стил 281 с гуми Continental WinterContact TS850P Runflat 245/45 на пробег не повече от 5-6000 км. И двата комплекта разполагат с ОЕМ датчици за налягането в гумите. Платени до август 2025 г. каско (еднократно, не на вноски, с възможност за ползване на официален сервиз и оригинални части), ГО и ГТП. Винаги е ползван като втори автомобил, предимно за семейни извънградски пътувания, поради което е с този сравнително малък за годините му пробег. Като забележки мога да спомена следи от камъчета на предната броня, лек дисбаланс на карбоновия сплитер на предната броня (иска донапасване, тъй като с времето лепилото е поотпуснало, което ще направя като я вкарам за боя, но все не ми остава време), както и шупла на челното стъкло, която обаче доведе до спукването му; стъклото на 17. 12. 24 бе подменено с чисто ново оригинално в Ауто Бавария. Като бъдещи разходи предстоят смяна на масло и филтри през февруари 2025 г (които разбира се ще сменя, ако колата все още не е продадена) като тогава ще бъде подменен по кампания на БМВ шофьорският airbag. Единствената причина за продажбата на колата е, че просто взе да ми омръзва, а и съм харесал конкретно G31, с което искам да я сменя. Бих се радвал колата да бъде взета от друг ентусиаст, който да се грижи така за нея, както го правя аз и да му носи същото удоволствие като на мен. В този ред на мисли продажбата не е нито спешна, нито задължителна. Не проявявам интерес към бартери, нито съм особено склонен да се пазаря за цената (но все пак коментар ще има). В случай, че липсва интерес, ще продължа да си я карам с най-голямо удоволствие. Може да бъде видяна в София, но само с предварителна уговрка, тъй като съм лекар със специфично работно време, имам си работно Е91 с което се придвижвам между болниците, петицата стои предимно в гаража и трудно мога да бъда засечен вкъши. В случай, че предоставената от мен документация не е достатъчна, е възможен преглед при желание от ваша страна (само и единствено) във всеки един от официалните БМВ сервизи в София отново след допълнителна уговорка, поради гореспоменатите причини. В случай, че имате интерес, не се колебайте да звъннете/пишете по всяко време. Ако не вдигна, ще се свържа с вас при първа възможност. Благодаря, че си направихте труда да изчетете дългото ми експозе.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • Bluetooth \ handsfree
- • LED фарове
- • Авт. контрол на стабил.
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Напълно обслужен
- • Панорамен люк
- • Парктроник
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Сервизна книжка
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Централно заключване
Преглеждания: 117
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.