Audi A3 Sportback 2.0
Здравейте, Продавам единия от семейните автомобили. Притежавам го от 2020 годинa. Преди покупката го проверих по ВИН и ТАРГА за история и километрите са реални. Бая огледи направих преди този. Закупих го на 126 хил км. Автомобила е трети в семейството и до момента е бил резервен и е каран по около 5-6 хил км годишно. В момента е на 161 хил км. (Имаме един дизел за семейни пътувания и една малолитражка с газ за градско в София)Този го ползваме смесено 😊 Естествено и Вие може да си направите проверките предоставям VIN номера и TARGA (само не знам таргата колко време се вижда инфото чувал съм две години , но все пак не съм сигурен и я предоставям). VIN: WAUZZZ8P56A187805 TARGA: CZ 040 TZ Автомобила държа да подчертая е с оригинална боя навсякъде (мерил съм го с уред дебеломер за боя преди покупка да съм сигурен , че не е удрян) Както можете да видите от клипчето под обявата и снимките има леки козметични забележки (това е и причината за по ниската цена обявена от мен)- Виж клипче под обява. .. . Ходих при бояджията да видя кога може да ги отстрани, но от американки и коли по каско ще трябва да почакам (особено сега на студеното нямат толкова клетки) Ако междувременно се вредя и оправя забележките цената ще е друга). По колата няма грам ръждичка, както знаете са поцинковани, а освен това е и италианка, като голяма част от времето аз съм я съхранявал в гараж. Автомобила е налични катализатори и на снимките може да видите Еко категорията от прегледа преди 2 месеца. Аз смятах, че трябва да е три , но незнайно защо е записано от прегледа четери. (преди мисля беше три) Преди прегледа бях наплашен, че трудно минават и октомври минах профилактика в сервиз свещи, проверка пътища картерни газове и смяна на някакви пластмасови тръбички за тях че стареят от топлината и ни се видяха напукани т. н. т . Минава си колата преглед по новите изисквания без проблем и категорията му позволява да се кара в центъра на София (знаете новите ограничения) Автомобила е пъргав и удобен за пътуване. Разхода извънградско е в зависимост от настъпването и колко е магистрала и колко нормален път. Засичано пълно пълно ми е от 6, 2 до 6, 7 литра на 100. (Градско в София зависи от маршрута и задръстванията ) Годишно навъртам около 5-6 хил км. Масло се сменя всяка година преди зимата. Сега е обслужен началото на декември 2024 г. с масло, маслен, въздушен и филтър купе. Автомобила е с преглед до 10. 10. 2025 г. , Гражданска отговорност до средата на март 2025 г. За последните 30 хил км са сменени превантивно следните неща: - Проверка и профилактика на спирачна система, апарати , смяна накладки, дискове и т. н. т - Окачване смяна на отделни елементи (вече не помня какви но след вноса на 130 хил имма фактура ще я погледна) - Ангренажен комплект с ролки, водна помпа и термостат, масло скорости; - Цилиндърчето (забравих как се казва- което натиска горивната помпа и филма се изтрива) знаете, че на този мотор се смяна на 60-100 хил а на турбо версията на 30-50 хил. Смених го преди около 10 хил км. - Нов акумулатор сменен април 2023 година - Дебитомер оригинален Бош преди две години (работеше но при профилактична диагностика беше муден предпочетох да го сменя) - За стандартните течности няма смисъл да пиша сменяни са редовно, Антифриз миналата година ноември- декември, спирачна течност март 2024 г. ; - Климатика работи супер профилактика му правих 2023 година; - Четири нови гуми 16 ки оригинален размер от Радиал център монтирах ги октомври 2023 г. (дота беше 2022 г. ) и са на около 5 хил км. Двигателя работи супер тихо и равномерно, (чува се само цъкането на инжекторите) на клипчето не знам дали се чува както трябва защото телефона преекспонира определени честоти и не дава реалния звук, но ще се убедите на място. Държа да отбележа, че не бута грам масло двигателя (от смяна но смяна не доливам и капка и е почти както е сипано може би от изпарения да пада на щеката мъничко) Това не го казвам напразно, а защото имахме Голф с прословутия стар 1, 6 - BSE мотор , който на тия километри си гореше 300 до 500 грама на хиляда и ходих с тубичка в багажника. След Голфа 1, 6 умишлено взех този мотор 2, 0 150 к. с защото съм имал преди и Пасат 6 комби със същия мотор 2, 0 FSI 150 к. с и нямаше грижи ( на 320 хил го дадох на близък роднина възрастен и до ден днешен го ползва не съм го питал дядото на колко км е сега. Сигурно пропускам нещо . За повече информация може да позвъните по телефона. Забележка: Освен описаните козметики, както се вижда салона е замърсен, купил съм препарата за почистване, но не посмях заради студено време 😊 Ще го оставя препарата на бъдещия собственик. Колата е състоянието в което се ползва и не мога да я лустросвам и пудря, като търговците в автокъщите 😊 П. П. Забравих Причина да искам да го продам е, че с жената сменихме работните места и сега до центъра пътуваме с метро. Няма смисъл да държим три автомобила, а решихме да ги продадем и да вземам един семеен но доста по нов(единия вече продадохме). Ще купувам Шкода Съперб 2018-2020 г 2. 0 бензин мисля. Но все пак продажбата не ми е супер наложителна и спешна поради факта , че към момента няма очаквани разходи по колата и мога да я ползвам. Не разчитам на парите от продажбата и (все пак са по малко от една месечна заплата).
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • Авт. контрол на стабил.
- • Антиблокираща система
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Лети джанти
- • Напълно обслужен
- • С регистрация
- • Сервизна книжка
- • Серво усилвател на волана
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
//www.youtube.com/embed/oOfDVoFHtbI
Преглеждания: 22
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.