BMW 530 xDrive LCI MSport MHEV
Автомобилът се кара 95+% извънградско, като е пазен изключително много - така се отнасям с всичко. Каско, гаранция и ГО са платени наведнъж и са валидни до май 2025г. За следващите 40к км се нуждае единствено от гориво и смяна на масло. Повечето автокъщи биха го обявили " всички екстри" , но не е с всички. По-долу ще спомена по-интересните: - Колата може сама да открива паркоместа и да се паркира сама. Изключително удобно, защото колата е голяма. - Колата може да се кара сама - следва ленти (завива сама), съобразява се с колите отпред и отстрани и няма значение от скоростта. На други марки автомобили тези системи не работят под или над определена скорост. - Безплатен доживотен достъп до колата чрез БМВ приложението за телефон - стастистики, GPS локация на колата, отключване, заключване, проветряване и отопление. Ако колата не е поръчана с тази екстра, ще плащате 120лв на година за това удобство. - Подгрев на предни седалки и волан. - Безжичен AndroidAuto и Apple CarPlay с безжично зарядно за телефон. - 4-зонов климатроник. - Допълнително накланяне на задните седалки. - MSport спирачки (в отлично състояние с нови накладки на 5-6к км) - Автоматична щора за багажник, типичното за БМВ отваряне на багажника на две части - врата и стъкло. - Колата е поръчана без комфортен достъп, за да не се налага софтуерното му изключване след това или слагането на допълнителен имобилайзер, защото тези коли се крадат сравнително лесно с антена (усилвател), можете да потърсите в интернет. - Два комплекта гуми с джанти - 20 инча летни (2021 предни Пирели и 2023 задни Мишелин) и 18 зимни (2023 на 5к км Континентал). Интересно е да се спомене, че колата е 286 к. с. по талон, но всъщност е 297 к. с. , защото електрическият двигател от 11 к. с не се смята по някаква причина към мощността. Съхранява се в отопляем гараж с контрол на влажността. Обслужена скоростна кутия и диференциали преди 15к км. Start-Stop системата е изключена, за да не се съсипва двигателя за сметка на по-висок разход с 0. 5-1л/100км. Колата има launch control, но не е изпробван/използван. 4х4 системата работи основно на задно предаване, с което управлението е много приятно, но при нужда се намесва 4х4 системата. От тази имплементация, разходът е много добър - ~8л/100 км, а ако карате културно може да стигне и до 6л/100км. Не се интересувам от бартери и е възможен коментар при добро обоснование.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • 4x4
- • Bluetooth \ handsfree
- • DVD, TV
- • GPS сист. за проследяване
- • LED фарове
- • Авт. контрол на стабил.
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Напълно обслужен
- • Парктроник
- • Печка
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Сервизна книжка
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Теглич
- • Централно заключване
Преглеждания: 43
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.