Mercedes-Benz E 320 320i-LPG
Марка и модел
Mercedes-Benz E 320
Здравейте! Продавам въпросният автомобил, който е само на задно предаване, не е 4matik! Колата има следи от употреба в рамките на нормалното, като на пример: - налична ръжда по задните вежди и помътнял лак на ръбовете на преден десен калник и врата. Деруги по предна и здрна броня от паркинг щети. . Тези дни хидравликата ми стана една идея по-твърда. Салона е доста запазен в предвид, че колата има и обдухване. Грижата, за него е ежемесечна със хубави подхранващи препарати. Разполага със доста добър набор от екстри, които са в изправност. Допълнително е слагана навигация DYNAVIN мисля се казваше с изкаран микрофон и флашка. Блутутът работи перфектно, няма проблем с разговорите по телефон, за целта монтирах висококачествен микрофон на PIONEER. Мулти воланът също е свързан към навигацията. Спирачната система е ревизирана преди две години, като са сменени предни дискове и накладки, спирачна течност включително и РЕЦИКЛИРАНЕ НА SBC модул - до август мисля беше в гаранция. Подменени са всечки филтри по климатичната система, включително и допълнителните , скъпо струващи (пречистващи въздуха) филтри, които спират лошите миризми от предният автомобил (имат го 4 зоновите климатроници). Маслото в скоростите е подменено преди 8000 километра. На предната смяна (пледи 40 000 км) смених и lock up соленоид. И при двете смени на масло в скоростите старото си беше бистро и в оригиналният цвят, което говори добре, за кутията. Също преди 8000 км е обслужен моторът - ролки, ремъци и водна помпа. Също е сменена и гумената шайба на коляновия вал, за да е всичко ново, не обичам половинчати работи. Преди 15 000 км са сменени свещите на мотора. Преди 4 години са подменени гумичките на мотора, също и гарнитурите на капаците на клапаните. Разходът на масло е приемлив около 1л на 10 000 км като се има в предвид, че се кара с 5w40 а не с 10w40 или 15. .. Преди 4 години и нещо е ревизирана цялата предница включително и нова стаб щанга от Балкан стар. Някъде по това време се смени и задна възглавница. За повечето неща от обслужванията на колата си пазя фактурите. Акумулаторите са АГМ и двата, на 4 години някъде и не създават проблеми. Климатичната система е ревизирана преди две лета, работи чудесно. Колата не спада, няма проблем с въздушното окачване(само отзад е на въздух). Газта е слагана 2019г и съответно вписана в талоните. Висок клас и някакви бързи дюзи, не съм на ясно като цяло, не създава проблеми. (Разход на дълго м/у 10 и 12 л. газ, София град 15/19). Катализаторите на колата бяга демонтирани преди закупуването и от мен, но важното е, че е технически изправна и разходът на масло е в допустимите граници и не е някоя масларка. Всички детски болести са отстранени. Като SBC модул, течове на вода в багажника и др. Подарък 4бр чисто нови всесезонни гуми, монтирани и готови, за сезона. Колата не е нова! Има си забележките, но за годините и класа си мисля е един от добрите избори, за автомобил. Един от най-запомнящите се, здрави, луксозни и надеждни автомобили доставящ пълно удоволствие при шофиране!
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • Bluetooth \ handsfree
- • DVD, TV
- • Авт. контрол на стабил.
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Газова уредба
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Ксенонови фарове
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Парктроник
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Сервизна книжка
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Теглич
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
Преглеждания: 31
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.