Mazda Mx-5 1.8 VVTI
Колата е гаражна и се използва само лятото през уикенда. Имам я от 3 години като за този период съм и навъртял 4000км. Колата има и мек таван, който е скрит под твърдия таван зад седалките. Наличен катализатор. Торсен диференциал 4. 1. Климатик няма. По колата са добавени следните неща: -Мишимото воден радиатор -Мишимото хидравличен радиатор -SPS Motorsport окачване с регулировка на височина и твърдост. -Алкантра седалки с по-малко вата за повече място на шофьора и пасажера. -Рота Грид джанти 16" Последните ремонти който съм правил са: -Смяна на корпуса на водната помпа(масов проблем с корозията на тръбичката за входа на антифриза). -Нов съединител Exedy -Цялостна ревизия на хидравличната система. -Масла на кутия, диференциал, мотор и ремъци - пистов и ангренаж. -Нов акумулатор(Не е масов и се слага специален като размери за самата кола) За хора който дойдат на място да си я видят без да ми губят времето по телефона 5 дена давам бонус 6 степенна кутия Айсин.
Допълнителна инфомация:
- • Антиблокираща система
- • Бартер
- • Блокаж на диференциала
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Напълно обслужен
Преглеждания: 64
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.