BMW 325
Колата е в перфектно техническо състояние бивш десняк с който никога не съм имал проблем. Пълен ребилд на двигателя сменени: Вериги с плъзгачи Нов обтегач оригинален Нови сегменти компресионни М54 Нови сегменти маслени М52 за да се отстрани често срещания проблем с горене на масло при М54 Нови биелни лагери MAHLE Нови основни лагери GLICO Нова маслена помпа ОЕМ Нова верига на маслената помпа ОЕМ Нова водна помпа MAHLE Нов термостат МAHLE Нов семеринг колянов вал ELRING Нова гарнитура глава ELRING Нови болтове на главата Рециклирани ваноси Чисто ново динамо Рециклиран стартер Нов датчик колянов вал Нов датчик разпределителен вал Нови ОЕМ пластмасови тръби около двигателя Нов воден радиатор NRF Нов климатичен радиатор NISSENS Колата беше бивш автомат в момента е ръчка 5 степенен зф от 330 бензин Кардан от 330 Нов висящ лагер Ново гумено каре Ново каре от към дифа OEM Дифернциал 330 бензин Чисто нов съединител SACHS и маховик твърд от м40 разтърган и репрофилиран за директен монтаж на М54 маховика е около 5, 8 кг Нова газова уредба все още в гаранция Чисто нови гуми на 1000 км Салон предни седалки от BMW 645 с подгрев памет и надуване подгрева не е навързан колата се кара само и единствено с масло CASTROL 10W60 Задния мост е ушит с планки не заради скъсване за да се предотврати такова Целия мост е с полиуретан Нови предни носачи MEYLE Нови тампони на носачите полиуретан Ново спортно регулируемо окчаване
Преглеждания: 18
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.