Mazda Demio 4 лит./100 км. КЛИМАТИК / ЖЕЛЕЗЕН !
Здравейте ! Дойде времето да се разделим с нашето семейно бижу , наша собственост вече 15 години (Май 2000г. ) Маздата е собственост на дядото (бащата на съпругата ми) същият закупи автомобила веднага след (ранното) си пенсиониране , беше военен и с паричките изплатени му (25 заплати) и малко спестени си купи от Италия количката. Автомобила винаги е бил в безупречно състояние , абсолютно винаги и без никакви компромиси е подържан дори дядото е пренебрегвал жена ми заради колата : ) Към днешна дата колата все още е в отлично състояние ! ДВИГАТЕЛЯТ е ВЕРИЖЕН , УНИКАЛНО ТИХ , ИКОНОМИЧЕН и МОЩЕН ! Стандартният 1300 кубиков верижен Японски/Мицубиши двигател поставян на повечето по малки коли (Тойота / Сузуки / Мазда / Мицубиши / Дайхатсу / Хонда) от този период (1998г. -2004г. ) ДОКАЗАЛ СЕ във ВРЕМЕТО КАТО НАЙ ДОБРИЯТ ЯПОНСКИ ДВИГАТЕЛ ПРОИЗВЕЖДАН НЯКОГА ! Колата е обслужена ОТ - ДО в началото на месец септември 2024г. , Естествено масла / филтри / Кабели / Свещи като към колата закупихме и подаряваме четири чисто нови малки тампони и още два големи носещи тампона на обща стойност (85 лв. ) мислейки че някое тампонче е за подмяна , но проблема взе че сам кажи речи отшумя. ДВИГАТЕЛЯТ НЕ гори масло / НЕ загрява / НЕ пуши / НЕ надува. АВТОМОБИЛА Е С НОВ АКУМУЛАТОР и всяка сутрин без значение дали навън е 20 градуса под нулата ВИНАГИ , ВИНАГИ ПАЛИ за по малко от 3 десети от секундата без никакво преувеличение. ХОДОВАТА ЧАСТ Е ПЕРФЕКТНА ВОЗЕЙКИ СТЕГНАТО И МЕКО , СКОРОСТНАТА КУТИЯ и СЪЕДИНИТЕЛЯТ са БЕЗ ЗАБЕЛЕЖКИ. Фаровете са отлични и нощем имат видим просвет от над 200 метра. ВЪНШНО КОЛИЧКАТА е КРАСИВА ПРИНЦЕСА без никакви видими ръжди. ВЪТРЕШНИЯТ ИНТЕРИОР е почти КАТО ИЗЛЯЗЛА ОТ ЗАВОДА , отлично запазена като в колата абсолютно никога не се е пушило. Въпреки че колата изглежда компактна , вътрешното пространство на Маздата съперничи на всяка по голяма комби/кола с огромен багажник а височина на тавана е почти като тази на джип. Разхода на колата е може би най голямото и предимство ! ИЗВЪНГРАДСКО без лъжи и преувеличение е 4 литра на 100 км. шофирайки с до 100 километра в час. ГРАДСКО МНОГО МНОГО РЯДКО ДОСТИГА 5 ЛИТРА на 100 КМ. И въпреки икономичността си Маздата е много пъргава изкачвайки Шипка/Прохода на Републиката предимно на пета предавка като единствено в завоите или шофирайки зад някой ТИР връщаме на четвърта скорост. С две думи колата е желязна и за тези 15 години абсолютно никога не ни е оставяла на пътя прибирайки ни винаги до вкъщи без значение на маршрута. Колата е с добри всесезонни гуми. Маздата е с Винетка , Преглед и застраховка до средата на април месец тази година. И ако сме коректни към бъдещият купувач е редно и да споменем и недостатъците на автомобила , които са козметични , видими на фотосите точно три на брой ! - Първият е леко натисната багажна врата най долу в дясно (10/12 см ) видимо на фотосите причинено от един мотор шофиран от един леко подпийнал възрастен съсед : ) - Вторият (проблем) е спуканото дясно огледало за задно виждане ! - Третият (проблем) са шуплички по вътрешната част на предният капак и багажната врата НЕ ВИДИМИ ОТВЪН и почти невидими отвътре , но е редно да се упоменат за да няма неточности. Това са (проблемите) но най важното в един автомобил ДВИГАТЕЛ / ХОДОВА ЧАСТ / СКОРОСТИ / СЪЕДИНИТЕЛ са в ПЕРФЕКТНО СЪСТОЯНИЕ ! Автомобила си заслужава всяко левче и въпреки това ще има добър коментар на цената но само на място. Продаваме лоличката най вече поради напредналата възраст на дядото който вече се усеща , че реакциите му не са годни за безпроблемно шофиране ! Мислим че сме описали основните неща свързани с колата , но ако имате и други въпроси звънете на посоченият номер по всяко време на деня ! Лек ден : )
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Предни
- • Дълга база
- • Ел. Огледала
- • Климатик
- • Напълно обслужен
- • С регистрация
- • Сервизна книжка
- • Серво усилвател на волана
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
Преглеждания: 60
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.