BMW 530
Колата:
BMW 530d 245кс на 262000км към 03. 02. 2025. 2 ключа. По-важната част от оборудването: - Адаптивни електрически амортесьори (4 режима на меко/твърдо) EDC(223) + Adaptive drive 2VA + адаптивна стаб щанга Dynamic Drive (229). Колата се кара на 18 цола гума лятото и на 17 цола зимата и в комбинация с това е окачване, возията е уникална. - Изцяло електрически комфортен салон (456) с подгрев (494), надуване и лумбална опора (488), памет на предните седалки - черен таван - 2TB - SAT ZF кутия с пера зад волана - 255 - спортен мултифункционален волан - 415, 416 - щора на задното стъкло и щори на задните врати - ски сак и падащи задни седалки - 609 - Navigation system professional - ъпдейтната, но съм сложил CarPlay, за да може да се ползва Waze/GoogleMaps и Spotify. - 316 автоматичен багажник - 3AG камера за задно виждане - 508 - парктроник преден/заден - 358 - предното стъкло блокира и отблъсква ултравиолетовите лъчи - 524 - Адаптивни и завиващи фарове + 5AC Autom. High-beam Headlights Control (променя светлинния сноп, за да не заслепява) - Сменил съм HiFi оригинално вградената музика с Harman/Kardon, а също съм сложил и ComBox от по нов автоможил, за да може да се слуша музика през Bluetooth Административни:
Колата е с платен данък, технически преглед, гражданска отговорност и винетка, които са прясно подновени преди месец. Каското изтече и за момента няма да го подновявам. Имам 3 детайла (задна броня и заден ляв калник и предна броня) за боя, които са приети и вече изплатени по експертна оценка от застраховател. Ако към момента на продажба щетите не са отстранени ще приспадна сумата от продажната цена. Малко история: Собственик съм на колата малко под 4 години като за времето съм изминал точно 100000км. Колата е закупена нова от България (Бова Кар) и е с история там до дните и в гаранция. Аз съм я водил в Mcar София един път, за да сменя предни дискове с накладки, тъй като цената, която предложиха, беше много добра. Записано е в историята. Не е нов внос. Аз съм трети собственик. Единствена кола ми е и се кара всеки ден като месечно и правя между 1500 и 2500км. Имам минимум едно, а в повечето случаи две, пътувания София - Варна - София. Масло (Bardahl Xtec 5w30) и филтри сменям на 10000км (горивен филтър през смяна). Кара се само с обикновен дизел (най-често ОМВ и Shell, защото това имам до нас) и на всеки резервоар се слага добавка Bardahl за горивната система. Наличен, работещ коректно DPF. Скоростната кутия е обслужена на около 220000км със ZF консумативи. Маслото в диференциала също е сменено. Гуми: - Летен комплект - 245/45/18 с ОЕМ (style 328) джанти и гуми Goodyear F1 Asymmetric 6 с ДОТ 2022 и закупени нови от Примекс София за 1200лв. Джантите са прави и незаварявани. Боядисани са допълнително в черен лак, за което заплатих 600лв. - Зимен комплект - 225/55/17 с ОЕМ (style 236) джанти и гуми Pirelli Winter Sottozero 3 с Дот 2020 закупени нови от Примес София за 1100лв Джантите са прави и незаварявани. Боядисани са допълнително в черен лак, за което заплатих 400лв. Какво съм ремонтирал и добавял с ориентировъчни суми: - Нов АГМ акумулатор Exide - 400лв - EGR клапан - нов оригинален ОЕМ - 1000лв - преди 30-40к км сменен. При смяната свалихме, почистихме до блясък колектора от нагар и го върнахме - Демпферна шайба сменена преди 40000км с нова ОЕМ - 1000лв. - Всички ролки и ремъци, водна помпа и термостат са нови на две седмици. - Сменени са и двата радиатора отпред с нови (алтернативни) като цялата климатична система е озонирана и напълнена с фреон преди година - не помня суми, но нещо около 500-600лв ми излезна - Реле/модул за подгрева на свещите - 250лв. Сменено преди 2г. - 6 броя нови свещи Bosch - 240лв - Тампоните на двигателя са сменени ОЕМ 600лв по спомен. - Тампоните на диференциала + гумените карета на кардана са сменени също с ОЕМ. Не помня сума. Около 600-700лв. - Помпата в резервоара е сменена с нова ОЕМ в средата на 2023г - между 700 и 900лв. Не помня точно. - Задни дискове с накладки АТЕ нови - 500лв. Предните накладки са нови. Предния диск е оригинален ОЕМ монтиран от мен в МКАР. Кара последни накладки според мен. - Предните два амортесьора са сменени с по-нови от тотализирана Ф10 кола (на под 100к км са). Струваха ми 600лв с доставката от (https: //rrr. lt/) и им сложих нови пружини ОЕМ. Нови 2 адаптивни предни амортесьора в БМВ са 3200лв с ддс без отстъпки. Карам ги вече 40000км и са перфектни. - Фаровете са цялостно рециклирани в CarValenting за малко под 1000лв и светят уникално (сложиха нови кутии, тъй като старите се бяха напукали). Модулите за управлението на фаровете бяха почистени от CarsDonе. Тези неща се случиха миналата година. - Всички носачи на предната ос са прясно сменени с ОЕМ - малко под 2000лв. - Кутията е със сменено масло и пластмасовия филтър/картер - 600-700лв. Ретрофитнал съм Хармън/Кардън музика - 1500лв Apple CarPlay - 600лв (може да се смени и за Android) За още информация - на посочения телефон. Имам Viber и Whatsapp
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • Bluetooth \ handsfree
- • Авт. контрол на стабил.
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Бордкомпютър
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. рег. на седалките
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатроник
- • Кожен салон
- • Ксенонови фарове
- • Лети джанти
- • Мултифункционален волан
- • Навигация
- • Парктроник
- • Подгряване на седалките
- • С регистрация
- • Серво усилвател на волана
- • Автопилот
- • Халогенни фарове
- • Централно заключване
Преглеждания: 24
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.