Mercedes-Benz 124 200Е
Марка и модел
Mercedes-Benz 124
За моя голяма жалост ще се наложи да се разделя с моят автомобил, поради нуждата от по-нова кола която да отговаря на новите " ЕКО" норми за централните части на София. Колата е w124 200E (междинка) старата визия с дебелата лайсна, но новият мотор 136 коня пълен инжекцион, разполага с газов инжекцион на около година и половина, работещ климатроник, предни ел. стъкла и ел. огледала, кожен волан от S класа W140, пепелници на задните врати, лампи за четене отзад и колони Hertz и отпред и отзад, винаги е обслужвана на време (масла и филтри на 10к километра) с масло 10w40 castrol и е поддържана с качествени части, по колата са сменени: -Абсолютно всички тампони и носачи по окачването като всички тампони и щанги отзад включително и тампоните на моста, висящият лагер и тампоните на диференциала са SWAG и са сменени преди около 15к километра, а отпред са Lemforder и Meyle които са сменени преди около 2к километра -Кормилни накрайници и щангата която е между тях са Lemforder и са сменяни преди около 7-8к километра заедно с хебела (болтът който ги държи) -Съединител с притискател, лагер, горна и долна помпа Sachs сменен преди около 2к километра -Реле на алтернатора преди около 1000 километра -Предни накладки преди около 5к километра -Задни дискове и накладки преди около 15к километра -Колата е с махнато виско за да не товари мотора и сложена ел. перка от 3. 2cdi и е направена с датчик за да си се пуска и изключва сама когато и е нужно -Пружините са рязани с по една намотка и половина и е с най-ниските подложки за пружините за по-добра (поне според мен) визия, рязани са не защото са ми се свидели 500 лева за спортно окачване, а защото се возих в такава със спотно окачване и беше тотална каруца, а по този начин успях да запазя поне малко от комфортът, при желание мога да дам и sportline пружини от CLK които така и не стигнах да пробвам как стоят -Ново моторче на парното сменено преди зимата защото старото започна да издава звуци които ме дразнеха (марка не си спомням но беше хубава) СЪС СИГУРНОСТ ЗАБРАВЯМ И ДОСТА ДРУГИ НЕЩА Имам и 17ки моноблок за нея но със тях цената ще е различна! Колата за жалост не стигна до бояджията и има лош външен вид (паднал лак и доста други забележки които при интерес мога да пратя), махагонът при скоростният лост се е напукал доста и шофьорската седалка е леко протрита от страната от която се качваш и слизаш. Отдолу няма никаква ръжда по важните места и местата които се виждат (единствено не знам праговете как са защото не съм свалял пластмасовите) Надявам се колата да отиде при някой който ще и се радва истински и евентуално ще довърши започнатият " проект" При интерес за още снимки и информация се чувствайте свободни да ме потърсите на посоченият телефон чрез телефонно обаждане или съобщение във Viber
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • Аларма
- • Антиблокираща система
- • Възд. възглавници - Предни
- • Газова уредба
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Климатроник
- • Лети джанти
- • С регистрация
- • Серво усилвател на волана
- • Централно заключване
Преглеждания: 79
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.