Нова Професионална Сондажна машина Track-Pro180CN(v74) до 180 м (4500кг) → Обява 49357466

Нова Професионална Сондажна машина Track-Pro180CN(v74) до 180 м (4500кг)
гр. Варна, м-т Сотира Наблюдавай

Публикувана/обновена вчера в 13:38 ч.

Състояние
Ново
Доставка
Купувача
НОВО: НОВА МОДЕРНИЗИРАНА ВЕРСИЯ НА СОНДАЖНА МАШИНА Track-Pro180CN с Дизелов двигател 74HP, ВЕРСИЯ ПРО v.74

ТЕГЛО СОНДА: 4500 КГ
ПОСОЧЕНАТА ЦЕНА Е В ДДС: БЕЗ СОНДАЖНИ ТРЪБИ И БЕЗ ПОМПА ЗА КАЛ!

- НОВО (ЗА ВЪЗДУШНО СОНДИРАНЕ): ДВА ХИДРОМОТОРА НА СОНДАЖЕН РЕДУКТОР!
- НОВО (ЗА ВЪЗДУШНО СОНДИРАНЕ): ДВА ХИДРОЦИЛИНДЪРА НА МАЧТАТА!
- НОВО (ЗА ВЪЗДУШНО СОНДИРАНЕ): УСИЛЕН ЗАДВИЖВАЩ ХИДРОМОТОР КЪМ ДВИГАТЕЛЯ!
- НОВО: НОВ 4-ЦИЛИНДРОВ ДИЗЕЛОВ ДВИГАТЕЛ 74HР С ВОДНО ОХЛАЖДАНЕ ВЪНШЕН РАДИАТОР!
- НОВО: ВИСОЧИНА НА МАЧТАТА 3200 ММ!
- НОВО (ОПЦИЯ): ПРОФЕСИОНАЛНИ СОНДАЖНИ ТРЪБИ 76ММх2000ММ (или 76ММх3000ММ) - 100М ПОДСИЛЕНИ ЗА ВЪЗДУШНО СОНДИРАНЕ
- НОВО (ОПЦИЯ): ВГРАДЕНА ПОМПА ЗА КАЛ BW200

Основно Предназначение (1): Водно сондиране /Сондиране с водно промиване/ до 170-180 метра
Основно Предназначение (2): Въздушно сондиране /Пневмо-ударно сондиране/ до 160-170 метра

/*/Гаранция 12 месеца при изпълнение на Опция (5) Техническо обслужване от Ремтехстрой Груп или от оторизиран сервизен център.
/**/Гаранция 6 месеца при неизпълнение на Опция (5) Техническо обслужване от Ремтехстрой Груп или от оторизиран сервизен център.

ХАРАКТЕРИСТИКА:
ЗАДВИЖВАНЕ: ДИЗЕЛОВ 74HP (55Kw) с електрически стартер. 4 цилиндров.
ЗАДВИЖВАНЕ ШАСИ: от основният двигател
САМОХОДНО ШАСИ С ГУМЕНИ ВЕРИГИ
ТЕГЛО: 4500 КГ

МАКСИМАЛЕН ДИАМЕТЪР НА ПРОБИВАНЕ: 80 ММ-254 ММ
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 170-180 МЕТРА (водна промивка)
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 160-170 МЕТРА*/** (сух метод с въздушно сондиране с мощни компресори/ пневмоударник )
МАКСИМАЛНА ДЪЛБОЧИНА НА ПРОБИВАНЕ: 60-80 МЕТРА (сух метод с шнек)
*ВЪЗДУШНОТО СОНДИРАНЕ ДО 60-80М ИЗИСКВА КОМПРЕСОР: 10-15 m³ /min, вижте ОПЦИЯ (5) и (6)
**ВЪЗДУШНОТО СОНДИРАНЕ ДО 160-170М ИЗИСКВА КОМПРЕСОР: 17-31 m³ /min, може да предложим по запитване

ВИСОЧИНА НА МАЧТА: 3,3 М
ХИДРАВЛИЧНИ ОПОРИ: 1,4 M
ДИАМЕТЪР СОНДАЖНИ ТРЪБИ (ПРЕПОРЪЧАНИ): Φ 76, Φ89 ММ
ГАБАРИТ: Дължина=3950 х Широчина=1630 х Височина=2250 ММ
ХИДРАВЛИКА: Помпа Hydraulic CN
ВЪРТЯЩ МОМЕНТ НА ГЛАВАТА: 3200-4600* Nm
СКОРОСТ НА ВЪРТЕНЕ: 45-70 об/мин
СКОРОСТ НА ПРОБИВАНЕ: 900-1600 мм/час
СОНДАТА Е С ПЪЛНО ХИДРАВЛИЧНО УПРАВЛЕНИЕ
- сила на притискане: до 8* тона!
- теглителна сила: до 12** тона, два хидроцилиндъра по 6 тона усилие 2х6=12 тона!
*/** Съгласно спецификация на завода производител.
- мачта се прибира с хидравлика

ВОДНО ПРОМИВАНЕ: ДА
ВГРАДЕНА ВОДНА ЦИНТРОБЕЖНА ПОМПА: ДА, ДО 100 МЕТРА (8 БАР)
КАЛНА ПОМПА BW200: НЕ, ОПЦИЯ
МОЩНОСТ НА ПРЕДВИЖВАНЕ: 10HP
ДЪЛЖЕНА НА МАЧТА/ХОД: 3200 ММ
ДВЕЖЕНИЕ ПРЕСЕЧЕНА МЕСТНОСТ: ДО 30 градуса
СКОРОСТ НА ПРЕДВИЖВАНЕ: 2.5 КМ/Ч
РАБОТНО НАЛЯГАНЕ ХИДРАВЛИКА: 1.7-2.5 МПА
ПРЕПОРЪЧВА КОМПРЕСОР ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ: 17-31 м3/мин

ТРАНСПОРТЕН ГАБАРИТ: 20 ФУТА КОНТЕЙНЕР, НЕТО ТЕГЛО: 6000 КГ

БАЗОВИЯТ КОМПЛЕКТ (БЕЗ СОНДАЖНИ ТРЪБИ) КЪМ СОНДАТА:
- 3 МЕТРА ВОДЕЩА СОНДАЖНА ТРЪБА с диаметър 76МM x 3000ММ
- плюс глави:
ВАРИАНТ (А):
- 2 БР. ГЛАВИ " Alloy" 100 МM и 133 ММ за пробиване на земя
- 1 БР. ГЛАВА " PDC" 5 inch (127 ММ) за пробиване на скала с твърдосплавни пластини
или ВАРИАНТ (В):
- 2 БР. ГЛАВИ " Alloy" 180 МM и 220 ММ за пробиване на земя
- 1 БР. ГЛАВА " PDC" 7 inch (178 ММ) за пробиване на скала с твърдосплавни пластини
- 1 К-Т ИСТРУМЕНТИ И ЧАСТИ

(1) ОПЦИЯ КОМПЛЕКТ: + 10632 ЛВ с ДДС ОЩЕ 100-МЕТРОВ КОМПЛЕКТ (76МM x 2000ММ)
- 100 МЕТРА ПОДСИЛЕНА СОНДАЖНА ТРЪБА ЗА ВЪЗДУШНО И ВОДНО СОНДИРАНЕ с диаметър 76МM x 2000ММ

(1А) ОПЦИЯ КОМПЛЕКТ: + 12720 ЛВ с ДДС ОЩЕ 100-МЕТРОВ КОМПЛЕКТ (76МM x 3000ММ)
- 100 МЕТРА ПОДСИЛЕНА СОНДАЖНА ТРЪБА ЗА ВЪЗДУШНО И ВОДНО СОНДИРАНЕ с диаметър 76МM x 3000ММ

(2) ОПЦИЯ: BW-200 ПОМПА ЗА КАЛ: + 10560 ЛВ с ДДС

(3) ОПЦИЯ: 5-inch DTH HUMMER (Пневмо-ударник диаметър 127 mm): + (по запитване) ЛВ с ДДС
(4) ОПЦИЯ: 8-inch DTH HUMMER (Пневмо-ударник диаметър 203 mm): + (по запитване) ЛВ с ДДС

(5) ОПЦИЯ Пълно Техническо обслужване (Ремтехстрой Груп): +2400 лева с ДДС, включва пълно обслужване на сондажната машина със западни масла и хидравлично масло по указание на завода съгласно предписания DIN. Зареждане с антифриз и гориво, тест на възли, хидравлика, дизелови двигатели (основен и за движение) и скоростна кутия. Пълна проверка, настройка и тест на механичен съединител. Пълно гресиране на мачта, на сух редуктор (херметизация), на водещи ролки задвижване и други механични възли. Изпълнение: 2-3 работни дни в сервизна база Ремтехстрой Груп - град Варна.

ПОМПА ЗА КАЛ (Нужна при сондиране над 100м)

BW-200 е хоризонтална трицилиндрова реципрочна бутална помпа с едно действие. Тялото на помпата е изработено от алуминиева сплав, така че е много лека и удобна за транспортиране. Помпата има две скорости и е лесна за работа.

Диаметър на цилиндъра: 85 мм
Ход: 145 мм
Реципрочни времена: 245-190 пъти/мин
Производителност: 200 L/мин
Налягане: 4 Mpa
Диаметър на смукателната тръба: φ 76 мм
Диаметър на изпускателната тръба: φ 51 мм
Размери и тегло: 1050*630*820мм, 300кг
Дизелов двигател: 15kw при 2200 об. /мин.
Електрически двигател / ОПЦИЯ/:

МЕТОДИ НА СОНДИРАНЕ:
Има различни методи на сондиране , но кой е най удачния зависи от терена, дълбочината, диаметъра и други редица фактори.

ВОДНО СОНДИРАНЕ: Най-универсалния и често използван метод е ротационния с промивка, или така нареченото водно пробиване, при него възможностите са най-големи. С този метод могат да се достигнат най-големи дълбочини и сравнително широки отвори на сондажните кладенци, той е и най скъпия на линеен метър поради редица причини по бавна работа , по тежък , по скъпа амортизация и др. Начина на работа при него е следния : ротационно движение на пробивна глава посредством сондажен лост и изкарване на изкопания материал чрез промивка подавана от помпа. Чрез този метод може да се сондира навсякъде.

ВЪЗДУШНО СОНДИРАНЕ: Втори често използван метод е пневмо-ударно сондиране, така нареченото въздушно сондиране, чрез въздух под налягане подаван от голям компресор. Този метод се използва най често при сондиране в скали защото са най устойчиви . Максималната дълбочина която може да се достигне е около 600-700 метра. Много рисков метод, често сондирането по този метод се прекратява поради редица причини: не стабилен отвор, загуба на въздух, попадане в каверна(пещера), засипване на инструмента , попадане на глина , пясък , разлом и др. някои от рисковете могат да бъдат избегнати чрез успоредно подавана метална обсадна колона, която струва доста скъпо на клиента или преминаване на метода с промивка. При него ясно се вижда дебита и дълбочината на който се намира водоносния хоризонт. Сравнително ниска цена на линеен метър поради бързината с която се копае . Начин на работа сгъстен атмосферен въздух се подава през бавно въртящ се сондажен лост и задвижва пневмо-ударник който чука посредством корона подобно на къртачите използвани в строителството и въздуха изкарва натрошения материал на повърхността. Най широко приложение има във всички кариери за инертни материали където има взривни дейности. Рядко но има комбинирано сондиране, което използва пробивната глава която се използва основно при сондирането с промивка а за изкарването на шлама се използва въздух, използван при големи машини използващи голям натиск.

Друг често използван но силно ограничен метод за сондиране е чрез шнек или кофа . Намира най широко приложение при направата на пилоти които представляват сондажи с голям диаметър достигащи до здрава повърхност с цел предотвратяване на пропадания на пътища, мостове, сгради. Използван и за заздравяване на свлачища и срутища . Вече рядко намира приложение при сондирането за вода поради многото недостатъци които има в тази сфера . Може да копае основно по мекия горен слои на почвата достигне ли скала , по твърда глина , силно водоносен хоризонт някои по голям камък и др. спира . Предимство е големия диаметър който може да направи на сондажа и силно ограничен от към дълбочина максимум 20-30 метра като изключим големите пилот машини достигащи до 60-70 метра
//www.youtube.com/embed/awGFyncV-GI
Преглеждания: 1
Другите търсят също