Kawasaki Z
Здравейте, Продавам, както е модерно да се казва, " личния си мотоциклет" : D Първа регистрация 2004г, аз съм втори собтвеник в България и го купих през м. септември 2010г. Това е първият ми и доскоро единствен мотоциклет, който много съм пазил. Никога не е мъчен с прекъсвачи, уийлита, стопита, бърнаути и т. н. Карал съм сравнително туристически с някой и друг трак ден на Калояново. Съхраняван е в топъл гараж, обслужван на време и с хубави консумативи. В последните години поради липса на време карам много рядко, но си го държах ей така като ми се прииска едно кръгче. Скоро ме захапа мухата и преминах на V2, което дълго време исках да направя. Изгледите този просто да стои и събира прах не ми харесват. По-добре някой да му се радва. Когато го купих беше в абсолютно оригинален вид, на 10-ина хиляди километра. В момента е на малко над 31к. K&N филтри, MTC крайно гърне с демонтируем заглушител, прогресивни пружини отпред и отзад, иридиеви свещи NGK, ксенон на късите, къси регулируеми лостчета, ръкохватки, " сгъваем" държач за номер, маркучи с метална оплетка, грипове на резервоара, скоба за екшън камера на гърловината на резервоара. Гумите са стари, но но не са твърди или напукани и стават за возене. За повече по-скоро не. Зъбаците са в чудесно състояние и имат много живот. Веригата не е разтегната, но има повредени о-пръстени. Нов акумулатор от миналото лято. Всичките данъци са му платени, но няма преглед и ГО. Смея да твърдя, че е в чудесно техническо състояние, аз поне не виждам проблеми. Няма никакви течове на нищо, пали от раз, макар, че както вече споменах, в последно време го паля 2 пъти годишно. Козметично - все пак е машина на 20 години. Аз лично съм го изпускал с ниска скорост, буквално в квартални улички 3 пъти, краш тапите свършиха добра работа, но има следи по корпуса, както се вижда от снимките. Всички сменени и боядисани неща са такива по естетични причини, не поради тежки катастрофи, прилагам снимка на оригиналните части, които са налични. Заедно с мотора, новият собственик ще получи нови предни накладки TRW, 2 нови маслени филтъра K&N, оригиналните лостчета + още едни през които преминах, оригинални огледала (при свалянето счупих стъклото на едното), оригиналния държач за номера, оригиналните мигачи, аларма, която купих, но така и не монтирах, нова ксенонова крушка + баласт за резерва на монтираните. Мисля, че съм описал всичко подробно. Мога да отговарям и на по-конкретни въпроси по телефон или при оглед. Поздрави, Иво
Преглеждания: 31
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.