Продавам ново делко с OEM качество за CR-V 1 (1997–2001) 2.0 147 к.с. B20Z1.
При връщане на старото делко получавате до 20% отстъпка от цената на новото! Важи само при лично предаване. Лично предаване е възможно в: Пазарджик, Пловдив, Асеновград, Смолян.
Типични проблеми свързани с делкото при Honda CR-V 1:
-> Прекъсване на двигателя в движение;
-> Трудно или невъзможно палене, особено на топъл мотор;
-> Загуба на мощност и неравномерна работа на празен ход;
-> Спонтанно изгасване по време на шофиране;
-> Няма мощност и гасне в ниски обороти;
-> „Check Engine“ светва на таблото;
Най-често срещани грешки в диагностиката (OBD-II кодове):
-> P1300, P1399 – пропуски в запалването (random misfire);
-> P0301, P0302, P0303, P0304 – пропуски в запалването по цилиндри ;
-> P1362 - грешка от датчика за горна мъртва точка (TDC), който е интегриран в делкото;
-> P1336, P1337 – грешка от датчика за положение на коляновия вал (CKP), който е интегриран в делкото;
-> P1381, P1382 - грешка от датчика за положение на разпределителния вал (CYP), който е интегриран в делкото.
Типични повреди на делкото:
-> Износване на лагер, семеринг, О-пръстен;
-> Повреда в датчиците (CKP, CYP, TDC);
-> Напукване изолацията на ел.инсталацията в делкото, в следствие на висока температура, стареене, наличие на масло в делкото (при износен семеринг);
-> Дефектирала запалителна бобина;
-> Дефектирал комутатор;
-> Амортизиран палец;
-> Аморитизирана дистрибуторна капачка.
При нужда от делко за друг модел на Honda или Mitsubishi не се колебайте да се свържете с мен.
Тагове:
#HondaCRV #HondaCRV1 #HondaCRV1997 #HondaCRV2001 #B20Z1 #HondaB20 #делкоHonda #делко #делкоCRV #дистрибутор #CRVНеПали #CRVПроблем
Влез в профила си или се регистрирай, за да не губиш наблюдаваните обяви, търсенията си и следваните потребители – ще ги имаш навсякъде с теб.
Вход/Регистрация