Коментар на цената е възможен при сложени пари на капака. . . Много добро състояние, с дребни външни забележки- не е нова кола все пак. . . Продажбата е поради отпаднала необходимост- закупих си
Пежо 5008. . . На 10. 04. 2025г. и 260 000км. е сменен комплект ангренаж (ролки, обтегач, водна помпа, антифриз), пистов ремък + обтегач Mасло на ДВГ + маслен, горивен, въздушен и филтър на купе сменени на 270 000км. На 28. 05. сменени тампони на мотор и скоростна кутия. . . ГТП до 27. 11. 2026г. (току-що минат) , 3-та еко-тъпотия, налични и отлично работещи катализатор и ДПФ филтър- колата НЕ пуши при никакви условия. Винетка за БГ до 19. 04. 2026г. Винетка за Румъния до 28. 08. 2026г. ГО до 17. 12. 2025г. - платена 1-ва от 4 вноски. Нови предни накладки (сменени на 27. 12. 2024г. ), ново жило на ръчната и заден ляв спирачен апарат. Седалките в багажника са налични, но са сини- получих ги с колата и никога не съм ги слагал или ползвал. 2 комплекта гуми като летните ги виждате, зимните са на стоманени джанти + тасове и болтове за тях- и двата комплекта ще изкарат поне по 2 сезона още. Почти всички лампи по колата са подменени с диодни- къси, дълги, предни мигачи, дневни светлини, плафоните в купето, лампи на задния номер. Активирани къси светлини като ДНЕВНИ- заводска функция, НЕ с разни модули. . . Заводски заден парктроник- работещ Заводска навигация- работеща, но реално безполезна тъй като последните карти са от 2014г. . . Поне радиото изглежда прилично с този дисплей. . . Навигацията чете дискове с мр3-ки което все е нещо. . . Има и вграден гсм модул за разговори- може да се ползва с Extra sim което е идеално за клиенти на А1. . . Наличен заводски cd changer- работещ, но само заема място тъй като НЕ чете мр3-ки. . . АВТОМАТИЧНИ ЗАДНИ ВРАТИ- отварят се и от ключа. Ел. стъкла дори и на плъзгащите се врати, открехващи се най-задни стъкла. 2 ключа с дистанционни. Заводска печка WEBASTO- работеща отлично, сменени тръби (гадни и скъпи), нов антифриз 2 чекмеджета под предните седалки 2-зонов климатроник- работещ добре. . . Има и нещо като 3-та зона (не съвсем) на климатроника за задните седалки. . . Изцяло подменен макферсон и от двете страни- лагер-тампони, пружини, амортисьори, тампони стаб. щанга Разход- извън града е леко над 6/100, средно е около 7, 5/100. При повечко извънградско слиза и до 7/100. . . Градско разхода е на моточас, но общо взето спира до 10/100. . .