В Bazar.BG от 17 август 2019г.
Последно активен днес в 13:04 ч.
За да поръчате, трябва да напишете Вашите имена, телефон и адрес на офис на Еконт във Вашия град.
Опция за преглед преди плащане.
Началото: Разказът започва през 1960 г., когато Борис Мареков започва работа като конструктор в тогавашния Завод 12 (по-късно Завод за автомобили "Балкан") в Ловеч. Той участва в създаването на двигателя на първия български лек автомобил „Балкан“.
„Мототехника“: Книгата описва изкачването му в йерархията на държавния монополист ДСО „Мототехника“, което по онова време е единствената структура за внос и разпределение на автомобили в България. Мареков достига до поста генерален директор в края на 80-те години.
Предизвикателства: Авторът разкрива вътрешни подробности за липсата на съгласуваност и политическите решения по време на социализма, които в крайна сметка спират развитието на автомобилното производство у нас (като сглобяването на Bulgarrenault и Fiat в Ловеч и Пловдив).
Срещата на Съдбата: Кулминацията в личната и професионална съдба на Мареков е преходът към пазарна икономика и срещата му с германския търговец Карл-Хайнц Пфое.
Основаването на „Мото-Пфое“: Детайлно е описан процесът на създаване на „Мото-Пфое“ (1991 г.) – компанията, която бързо се налага като лидер в продажбата на нови автомобили (официален представител на марки като Ford, Volvo, Jaguar и Land Rover).
Правилата на Пазара: Като пръв председател на СВАБ (Съюз на вносителите на автомобили в България, днес ААП), Мареков описва как са написани правилата за пазарната игра в зараждащия се автомобилен бизнес.
„Един живот, един автомобил, една съдба“ не е просто биография, а жива хроника на половин век българска автомобилна история. Чрез личния си опит, инж. Борис Мареков предава мъдрост и уроки за бизнеса, лидерството и важността на професионалната етика и постоянството.
Влез в профила си или се регистрирай, за да не губиш наблюдаваните обяви, търсенията си и следваните потребители – ще ги имаш навсякъде с теб.
Вход/Регистрация