Ребилднат 2, 8-литров редови шестцилиндров L28 разтърган на 3 литра с ковани бутала Kamehari плоски, ковани биели, фино балансиран колянов вал, оптимизиран по тегло и балансиран маховик, включително притискателна плоча, маслена помпа Kamehari Performance с термоконтролиран 11-редов маслен охладител, модифицирана цилиндрова глава (оптимизирани отвори, прешлифовани легла на клапаните), разпределителен вал Schneider Performance II 274 с разделяне на лобовете 106 , регулируемо зъбно колело на разпределителния вал Kamehari, комплект вериги Kamehari, модифициран водач на веригата, многослойна метална гарнитура на главата Kamehari, троен карбураторен колектор
Weber с 40 мм карбуратори Weber DCOE, въздушен филтър K&N, 2, 5-инчов тръбен изпускателен колектор Kamehari със спортна изпускателна система Magnafon от неръждаема стомана и централен ауспух. Алуминиев радиатор, горивен филтър KING, електрическа горивна помпа и много други.