Audi A4 b7 avant
Купих Аудито преди малко повече от две години. Карам го вече 70 000 км. Нямам какво лошо да кажа за колата. Да я хваля е безпредметно. От една страна, защото съм пристрастен, от друга, защото все пак това е просто машина. Все пак, колата според мен е много здрава и надеждна, не ме е оставяла на пътя досега. По няколко причини я продавам, една от които е финансова. Хубаво е да се проверят дюзите, защото влиза дизел в маслото. Предполагам, от това, което ми е известно, че вероятно в тях е проблемът, без да съм сигурен. Двигателят работи гладко и равномерно. В купето се чуват и усещат вибрации, от една страна заради дизеловия мотор, от друга - може и от самите дюзи. Не съм сменявал привода към маслената помпа. Ако не се кара всеки ден, е хубаво да се смени и акумулаторът. Скоростната кутия е в отлично състояние. Смених маслото преди 60 000 км. Добре ще е пак да се подмени вече, с оглед предпазването на кутията. Маслото и филтрите почти винаги съм сменявал на всеки 10 000 километра, само веднъж на 15 000. Не съм пестил за тях. Не знам кога последно е сменяван ангренажният ремък и водната помпа, знам, че не е през последните 70 000 километра, откакто колата е при мен. Въпреки че според мен си е добре двигателят, все пак е по-хубаво да се сменят. Мисля, че се сменят на всеки 120 000 километра. Може и антифриза да се смени. Това са му проблемите на Аудито. За тях знам. По окачването няма проблеми и разбито, с изключение на една от задните биалетки, но там е съвсем леко и не мисля, че още е проблем. Спирачките и отпред, и отзад обслужих преди 60 000 километра с нови дискове и накладки. Според мен, въпреки теглото си, колата спира много добре и много сигурно. Купих я със маховик за смяна, смених го тази пролет, след като вече съвсем се разби. Тогава са сменени и съединителят, долната помпа и стартерът. По двигателя не мисля, че има сериозни омаслявания. С две думи, следващият собственик трябва първо да си оправи проблема с дизела в маслото, защото допреди 20 000 - 30 000 километра, докато я карах предимно извънградско всеки ден, доливах по малко масло, да кажем около 300 мл, по един път преди да дойде време да го сменям. Може и от това, че в последно време я карам повече градско, може и по друга причина, но сега определено си смесва повече дизел и масло. Не мисля, че проблемът са сегментите, защото колата си има нисък разход на гориво, през ауспуха не излизат необичайни пушеци, колата върви прилично, мощност има. Искам да кажа, че по-вероятно е да са дюзите. Всъщност, дотолкова това е проблем, колкото да не възникне нещо по-сериозно като следствие. Иначе симптоми от това, че има дизел в маслото, не виждам. Без да претендирам, че съм прав. Освен за изгоряла крушка и ниско ниво на течността за чистачките, никога не ми е светвала друга лампа на таблото. Тук се сещам, да спомена, че външните стопове премигват заедно с мигачите. По-скоро не знам защо и как. Не е нещо сериозно май. Но е от сравнително скоро. Левият външен стоп го сменявах, без платката по спомен. Също на единия стоп, ляв или десен - не помня, шунтирах масата през буксата, тоест пуснах жичка и запоих направо на масата на платката. Всичко по задната чистачка смених с ново - моторче, рамо, перо. Има подгрев на седалките, ако това го интересува някой, но не съм сигурен дали работи. Може би не. Хубавото на колата е, че като изключим маслото и масления филтър, въздушния, горивния и този на купето човек сравнително лесно, ако има желание и прости инструменти, сам може да си смени. Спирачна течност не съм доливал, нито съм я сменявал. Знам, че в специализираните сервизи за ауди, всъщност за един само знам, се сменява по-начесто като част от обслужването, защото се разрежда с вода от въздуха и оттам следват проблеми. Сменил съм преден десен стъклоповдигач с нов. Има парно и климатик. Климатикът работи без проблеми. Не е обслужван. Има нови (от 2025 г) всесезонни гуми good year отпред и нови (от 2014) зимни гуми continental отзад. Интериорът е безупречен като се вземе предвид, че колата е на 20 години. Километрите не знам дали са реални, или не. Но като се вземе предвид общото състояние на колата, или са реални, или е много гледана. Има огромен багажник. Ще кажа няколко думи и за слабите ѝ страни. Освен ако не искаш да я мъчиш, по сфетофарите, където всички все бързат, е тромавичка. Зимата бавно загрява, пък и с това голямо купе, ако пътуваш наблизо, ще си се возиш на студено. Шумничка си е. Нормално за дизелов двигател. Ако те кефи шума на двигател, за теб е, ако искаш тишина в купето, не е точно твоята кола. Аз съм си свикнал явно вече до някаква степен. Но има по-тихички коли определено. Не се сещам друго. Както казах, нисък разход има. Документално е изрядна. Сервизна книжка няма. Един ключ. Почти всеки ден се кара. Кога полекичка, кога не толкова. Има външни забележки от зажулено по предната броня и задните калници. По окачването и ходовата част, както и по купето, с изключение на една язвичка, няма никаква ръжда. Втора употреба задна броня съм сложил, същия цвят, няма сериозни забележки. Повече информация по телефона или при оглед на място. Колата се намира в София.
Допълнителна инфомация:
- • 4(5) Врати
- • Bluetooth \ handsfree
- • Антиблокираща система
- • Възд. възглавници - Задни
- • Възд. възглавници - Предни
- • Възд. възглавници - Стран.
- • Ел. Огледала
- • Ел. Стъкла
- • Ел. прогр. за стабилизиране
- • Климатик
- • С регистрация
- • Централно заключване
Преглеждания: 67
☆
☆
☆
☆
☆
Оценка 0 от 0 глас.