Гледам, че останалите мотори от същия модел тук са на някакви смешни километри, въпреки годините им. Явно предните собственици са използвали 300 кг мотор, за да ходят на кафе с тях или някоя баба ги е държала в гараж хахаха. Няма съмнение, че са с пренавити километражи. Поне този е на реалистични километри. За 3 седмици пътешествие до Лисабон и обратно минахме 10 000 км. Може да си направите сметката за тия на по 30 000 км дали наистина са на толкова Сега за състоянието му и екстрите - K&N филтър, brembo дискове на предните спирачки, гуми на под 2000 км, подгряване на ръкохватките, ABS + Traction Control, генерация Аkrapovic, оригиналната седалка + допълнителна, която наскоро беше изградена наново и претапицирана, подвижна слюда, сензори за налягане в гумите, безключово палене. Откакто аз го карам (около 50 000 км) е поддържан само на едно място в София, сервиз който препоръчвам с 2 ръце, където могат да дадат информация за мотора. Има вграден интерком, който се захранва от мотора, поддържа разговор с пасажера с отлично отстраняване на външни шумове, свързване на 2 телефона, навигация, музика и
радиостанция. Интеркома работи перфектно и се чува отлично без значение от скоростта. Има забележки по боята, защото както казах мотора е тежък и се е случвало да го изпускам от място. Никога не е падано с него. Само през последната година мотора се съхранява на открито, но на сянка през останалото време винаги е бил в гараж.