Продавам личния си автомобил на части поради проблем в мотора. Това е първата ми кола и е гледане с безкрайно много грижи за времето в което беше при мен. Пари не са пестени! Прибирах се от град Велико Търново и както всичко беше наред мотора прегря и се счупи. Следователно не подлежи на ремонт и затова я пускам на части. Има всичко останало работи, включително и доста здрави части по мотора, ходава част, интериор, екстериор. Скоростната кутия е автоматична с 4 на брой скорости. Когато взех колата беше със счупена скоростна кутия, следователно след време кутията се предаде и с много мъка и зор намерихме втора употреба същата. Втората кутия е закупена от град София. Към нея имам и фактура, както в нея е изписано всичко, което е сменено по кутията, тей като не е с нейния си сериен номер, а следователно е друг, защото сменихме изцяло кутията с нова здрава втора употреба. Към колата си водя едно тефтерче, в което имам записано всяко едно нещо сменяно по колата, на колко точно километри, марка и бройка. Мотора е напълно обслужен. Към колата има комплекти чисто нови летни гуми, които се продават отделно. Летните гуми са карани около 2000км. Кожения салон е доста рядко запазен за марката Субару. По седалките няма накъсано или смачкано, с изключение на предната шофьорска седалка. Тя е леко скъсана, както се и вижда на снимката. Колата разполага с по-рядка скоростна кутия за модела си, както и по-рядко предавателно число. Предавателното число и на деферинциалите е по-рядко за модела си. Общо взето почти всичко от към ходова част е трудно намеримо. Деферинциалите преден и заден също са много скоро обслужени. По колата са сменяни предни две карета с полуоските и предните два шарнира. Окачването е сравнително ново на около 1 година. Доста е твърдо и гарантирам, че колата не помръдва в завоя. Предните дискове не са оригинални, а са от
subaru forester turbo. Както и накладките и апаратите са от него. По-големи са и не прегряват, защото легаситата оригиналните им дискове прегряват лесно и кривят. Задните са стокови дискове и накладки. Накладките са нови на trw на около 1000-2000км. Гърнето е кърпено. Колата няма катализатор. Общо взето почти всички части са сравнително млади и нови и има доста живот в тях. Фаровете са изцяло преправяни ледове. Късите са лед с лупи и стават и на дълги понеже са H4. Дългите са стокови. Ако имате интерес мога да пратя снимки и видеа, колко хубаво светят. Набити са доста пари във фаровете и са направени идеално. Няма да изгорят крушките или подобно. Карал съм приблизително 4 часа