Внимание: получавате напечатана книжка 100 листа с учебни материали и задачи по време на обучението. Заедно със записките и работните файлове ще си припомняте наученото в бъдеще.
След курсът ще можете да управлявате цялостната организация на документи в офиса. Да създавате и редактирате сложни документи в Word със стилове, сложни формати и списъци. Ще можете да създавате таблици в Excel за пресмятане или анализ на данни, диаграми и да ги копирате в други продукти. Чрез PowerPoint бързо ще създавате ефектни презентации, а с Outlook ще комуникирате и организирате времето си, както е във всички фирми с чуждо участие.
WORD - създаване и редактиране на документи. Шаблони. Форматиране на символи и параграф. Отпечатване. Форматиране на таблици и рамки. Графични обекти и изображения. Списъци, форматиране на сложни списъци. Работа със стилове, принципи, защо стиловете са толкова необходими, създаване на съдържание и макет на документа. Диаграми. Правописна проверка. Циркулярни писма и етикети. Документи от практиката.
EXCEL, работа с различни видове данни, валидиране. Попълване и създаване на серия от данни. Форматиране. Отпечатване. Формули, основни действия. Одитиране на формули, откриване на грешки. Диаграми, блок схеми, графични обекти. Бързо оформяне и редактиране на обекти. Функции. Сложни таблици от практиката.
POWERPOINT - цели и основни етапи за подготовка на презентация. Цветове и емоционално въздействие. Шаблони. Създаване на презентация, етапи. Избор на дизайн и разположение на обектите. Графични обекти. Видео и звук. Анимиране на презентация. Увеличаване въздействието на презентация, умения за убеждаване.
OUTLOOK - система за комуникация и организиране на ежедневните задачи и срещи, използвана във всяка чуждестранна фирма и много български организации. Всеки трети работодател пита за нея на интервю за работа. Електронна поща, филтриране в папки, настройка, съвместна работа, спам, работа с няколко пощи, изпращане на рекламни съобщения. Организиране на календар, събития и съвещания, съвместни срещи и конференции. Работа с контакти и групи контакти. Синхронизиране и съвместна работа в екип.