Местната идентичност и глобалният туризъм: Черноморски туристически форум - Варна 2017 → Обява 24172899

Местната идентичност и глобалният туризъм: Черноморски туристически форум - Варна 2017, снимка 1
Обявата не е активна!
Местната идентичност и глобалният туризъм: Черноморски туристически форум - Варна 2017, 10 лв
гр. София Изтекла/Деактивирана на 23 декември 2024г. в 14:04 ч.
Състояние
Използвано
Доставка
Купувача
Местната идентичност и глобалният туризъм: Черноморски туристически форум - Варна 2017

СЪДЪРЖАНИЕ

Проф. д-р Светла Ракаджийска

Икономически университет - Варна

Предпоставки




за формиране на туристическа идентичност на определено




място..............................................................................................................................................................................12


Проф. д-р Георги Георгиев

Югозопаден университет „Неофит Рилски“ - Благоевград

Рамсарските




територии 6 страните от Балканския регион и развитието на




туризма..................................................................................................................................................................28


Проф. д-р Сюян Маринов, д-р Галина Илиева

Икономически университет - Варна

Глобалният




туризъм и цените на хотелиерския продукт В дестинация




България.........................................................................................................................................................................39


Проф. д-р Иван Марков, доц. д-р Венцислав Статев

Великотърновски университет „Св. св. Кирил и Методий"

Възможности за развитие на алтернативен туризъм в Трявна....................................55

Проф. д.ик.н.Соня Милева, проф. д.ик.н. Желю Владимиров

Софийски университет „Св. Климент Охридски"

Решение




за избор и покупка на туристически продукт на българските




туристи.......................................................................................................................................................................64


Проф. д-р Браюй Копринаров, д-р Веселина Атанасова

Университет „Проф.д-р Ас. Златаров"-Бургас

Националната културна идентичност и глобалният туризъм........................................73

Доц. д-р Генка Рафаилова

Колеж по туризъм - Варна

Приносът




на креативния туризъм за утвърждаване на местната




идентичност............................................................................................................................................................86


Доц. д-р Борис Борисов

Университет




по библиотекознание и информационни технологии - София Влиянието на




репутацията и маркетинговите взаимодействия по отношение на




туристическите дестинации................................................................................94


Доц. д-р Велина Казанджиева

Икономически университет - Варна

Роля




на креативния туризъм за формиране идентичността на туристическото




място.................................................................................................................................103


Доц. д-р Слави Димитров

ВТУ„Св. се. Кирил и Методий"

Лозарство, винопроизводство и туризъм в региона на р. Дору...................................113

Доц. д-р Красимир Левков

Висше училище по агробизнес и развитие на регионите - Пловдив

Туристическа конкурентоспособное на страните от Черноморския регион...........124
Доц. д-р Соня Алексиева

Нов български университет Парадоксите на културния туризъм.

Глобални и локални измерения от Марко Поло до Алеко Константинов...............134

Доц. д-р Ваня Василева

Шуменски университет „Епископ Константин Преславски“

Концепцията за опазване на световното културно и природно наследство, глобалният туризъм и местната идентичност.....................................................................149

Доц. д-р Пело Михайлов, гл. ас. д-р Видин Сукарев, магистър Флора Вартанян

Аграрен




университет - Пловдив, Исторически музей - Пловдив, ШУ „Константин




Преславски" Имената на улиците в България между местната идентичност и




глобалния




туризъм..............................................................................................................................................157


Доц. д-р Илинка Терзийска

Югозопаден университет „Неофит Рилски" - Благоевград

Потребителска




удовлетвореност при еднодневни културни турове -фактори на




влияние...........................................................................................................................................169


Доц. д-р Десислава Вараджакова

Великотърновски университет „(в. св. Кирил и Методий"

Културната




устойчивост на туристическите дестинации и глобализационните процеси в




туризма.............................................................................................179


Доц. д-р Дора Кабакчиева v

Шуменски университет „Епископ Константин Преславски"

Бранд




на




територията..................................................................................................................................190


Доц. д-р Йордан Йорданов, гл.ас. д-р Десислава Алексова

Лесотехнически




университет - София, Международно висше бизнес училище - Ботевград Как




да превърнем България в целогодишна туристическа дестинация с имиджова




търговска марка




"БУЛТЕРМА"..........................................................................................200


Гл.ас. д-р Руска Кръстева

Югозопаден университет „Неофит Рилски"-Благоевград

TOURISM




AND TERRORISM IN 21ST




CENTURY...........................................................................................212


Гл. ас. д-р Теодора Ризова

Нов български университет

Балкански




туристически маршрути: „Занаяти - фолклор и туризъм" (Монтана-




Ниш).........................................................................................................................................:.........228


Гл.ас. д-р Мария Станкова, докторант Венцислава Иванова

Югозопаден университет „Неофит Рилски" - Благоевград

Дестинация България 6 контекста на глобалния туризъм...............................................242

Гл.ас. д-р Розалин Янев

Университет „Проф.д-р k. Златаров"-Бургас

Културният туризъм 6 България. Примерни маршрути....................................................253

Гл.ас. д-р Милена Стоянова

Шуменски университет „Епископ Константин Преславски"

THOUGHTS ABOUT THE ROLE OF AUTHENTICITY ON THE GLOBAL TOURIST SCENE.......264

Гл. ас. д-р Теодора Кирякова-Динева

Югозопаден университет „Неофит Рилски"-Благоевград

Етническа идентичност и туристическа мотивация в Югозападна България 276

Д-р и.н. Светла Тагарева >

CONFITO- Компания за събитиен мениджмънт и туризъм

Местната идентичност 6 събитийния мениджмънт.........................................................287

Ас. Светла Недева, доц д-р Гинка Димитрова

Колеж по туризъм - Варна

RURAL




TOURISM IN THE PRODUCT DIFFERENTIATION STRATEGY TO IMPROVE




COMPETITIVENESS OF BULGARIAN SEASIDE DESTINATIONS WHILE MAXIMIZING




BENEFIT FOR LOCAL TOURISM




AREAS.........................................................................................................294


Ac. Севджан Сабриева

Шуменски университет „Епископ Константин Преславски"

Туристическата




инфраструктура 6 Североизточен район - проблеми и механизми за




усъвършенстване..............................................................................................................305


Докторант, Катина Попова, магистър Галин Недялков

Икономически университет - Варна

Конкурентни




предимства на потенциала на Варна като Европейска младежка




столица................................................................................................................................................317


Докторант Радостина Димитрова

Университет за национално и световно стопанство - София

Влияние на глобалното туристическо предлагане върху местната

дентичност.............................................................................................................................................................330

Докторант Пламена Паламарова

Икономически университет - Варна

Комуникационни конфигурации в планинския туризъм.........................................................339

Докторант Константин Занков

Софийски университет „(в. Климент Охридски"

Конкурентоспособност




на семейните хотели чрез прилагане на индивидуализирани форми на




обслужване........................................................................................351


Д-р Ива Стойкова, докторант Константин Занков

HRC Academy, София, Софийски университет „Св. Климент Охридски"

Повишаване




на конкурентоспособносшта на семейните хотели в Република България чрез




използване на методиката „Таен




клиент"..................................................360


Докторант Николай Панайотов

Икономически университет - Варна

Сравнителен




анализ при създаване на местни туристически продукти в общините Крушари




и




Борино...................................................................................................................368


Мирела Донкова, Велина Велинова, Красимира Йорданова

Община Варна

Социалните медии като инструмент за дигитален маркетинг на дестинациите. Споделен опит от мрежата „Интерактивни градове"...............385

Димитър Дичев

Сдружение „Култура и туризъм на българския Североизток“

Местната идентичност в контекста на културния туризъм....................................396

о1, Местната идентичност и глобалният туризъм


Преглеждания: 378
Още обяви в Bazar.BG
Интересни предложения: Ел цигара